ראש עיריית נוף הגליל מבקש סיוע גדול יותר

ראש העיר ממנה מגיעה העולה החדשה פנה לממשלה וביקש תמיכה רחבה יותר לקבוצות הפריפריה להן אין בעלים: "המעמסה נופלת על העיריות, שגם ככה מתקשות"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

עיריית נוף הגליל, שמשמשת כספונסר העיקרי של הפועל נוף הגליל בליגת העל פנת לממשלה, באמצעות ראש העיר רונן פלוט, בבקשה לסיוע כלכלי. הטענה של העירייה היא שכאשר קבוצה ללא בעלים עולה ליגה עיקר הנטל נופל על הגוף המוניציפלי, ולרוב אותן קבוצות דוגמת נוף הגליל מוצאות עצמן אחרי עונה אחת בחזרה בליגה הלאומית.

פלוט פנה היום (רביעי) ליו"ר ועדת הספורט בכנסת, ח"כ שרן השכל, בבקשה לקיים דיון מיוחד ולבחון כיצד אפשר לעזור לקבוצות בסדר גודל של הפועל נוף הגליל. ליוזמה שלו הצטרפו גם ראש עיריית  קריית שמונה, אביחי שטרן, וראש עיריית סכנין, ד"ר ספואת אבו ריא.

 

חדידה וזיו אריה לאחר התיקו בנוף הגליל

"מדי שנה קבוצות הפריפריה אשר מצליחות לעלות לרוב נושרות בתום עונה אחת, מהסיבה שאין להן את היכולת הכלכלית לתקוע יתד בליגה הבכירה, כיוון שהמעמסה הכלכלית נופלת על הרשויות, שגם כך מתקשות לתפקד, בטח ובטח בתקופה כזו", כתב פלוט במכתב, שהעתקים ממנו נשלחו ליו"ר המנהלת ארז כלפון, והמשיך: "המנהלת מחלקת את תקציבה באופן שווה בין הקבוצות, אך ישנן קבוצות חזקות ואילו בקבוצות הפריפריאליות אני סבור כי על משרדי הממשלה לתת להן תמיכה נוספת. כרשות, השקענו תקציבים רבים לטובת מתקנים ראויים ומותאמים לליגת העל., אני רואה את ההשקעה כהשקעה לטווח ארוך ואני מוקיר על המיתוג והפרסום שמקבלת העיר כתוצאה מהיותנו בליגת העל".

פלוט פונה למשרד הספורט ולמשרד הנגב והגליל וקורא להם "לסייע בתקציב נוסף לפי גודל העיר ומיקומה, ככל שהעיר קטנה יותר הסיוע צריך להיות גדול יותר", ומבקש את “כינוס ועדת החינוך והספורט כדי לערוך דיון מעמיק בנושא".