"המשחק נגד בית"ר ירושלים הוא עוד אתגר עבורנו, מצפים למשחק טוב"

ירון הוכנבוים
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הקבוצה קיימה את האימון מסכם לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים. המאמן, ירון הוכנבוים, הבלם ז'ניה ברקמן, והקשר רועי שוקרני התייחסו להתמודדות הצפויה במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל. ברקמן: "קיבלנו סטירה בשבוע שעבר"


הפועל נוף הגליל ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (20:15, גרין) מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השמיני בליגת העל.

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים: "המשחק נגד בית"ר ירושלים הוא עוד אתגר עבורנו. נערכנו ליריבה המצוינת בהתאם ליתרונות ולחולשות שלה. שמנו דגש בהכנה על משחק ההגנה שלנו. דיברנו עם השחקנים מה צריך ליעל ולשפר בפרמטרים ההגנתיים. לצד זה נמשיך להציג את הכדורגל שאפיין אותנו עד עכשיו. אנחנו בטוחים שהדרך שבחרנו בה תביא אותנו לעמוד במטרות שלנו. בגרין תהיה מחר אווירה טובה עם הרבה אוהדים. מצפים למשחק טוב שלנו ולניצחון".

ז'ניה ברקמן: "משחק סופר חשוב עבורנו אחרי שקיבלנו סטירה יפה מאוד בשבוע שעבר, כל מה שנותר לנו זה היה לעבוד כל השבוע מאוד קשה ולעשות את התאמות שצריך. יש לנו מטרה ברורה להישאר בליגה ומחר בעזרת השם באים לתת את הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית.".

רועי שוקרני: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי תקופה פחות טובה, ורוצים לחזור לנצח. יש לנו אתגר לא פשוט נגד ביתר ירושלים והמטרה להביא שלוש נקודות בבית".

רועי שוקרני
רועי שוקרני
ז'ניה ברקמן
ז'ניה ברקמן