מח' 8: הפועל נוף הגליל-בית"ר ירושלים | סיכום המשחק

דולב אזולאי וז'ניה ברקמן חוגגים
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
הוכנבוים: "זה היה משחק היסטורי, כזה שיזכרו אותו כאן להרבה שנים. כשזה מגיע בסוף זה מתוק וכיף לשמוח. ברקמן: "רצינו לעצור את רצף הספיגות וזה נתן לנו ביטחון"

הפועל נוף הגליל אירחה במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל באצטדיון גרין את בית"ר ירושלים. תוצאת סיום: 0-1 לנוף הגליל (אוראל דגני, 93'- עצמי).

הרכב: סטפן מרינוביץ, ויקי כחלון (טימוטי מוזי 46'), ז'ניה ברקמן, דיוויד אקווה (90'-הורחק), דולב אזולאי, אלי בלילתי (עודד צוקול 82'), סולומון דניאל (רועי שוקרני 69'), פדרו פטראצי, והיב חביבאללה (בר כהן 46'), סתיו נחמני, קאוון פרייטר (וויליאם קיזיטו 67').

אוהדי הפועל נוף הגליל
אוהדי הפועל נוף הגליל

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, אמר בסיום: "ההתפרצות והשמחה הייתה בגלל שזה משחק היסטורי. יזכרו את זה כמו שב-1976 הפועל עכו ניצחה את בית”ר הגדולה. היינו עם יתרון מספרי ולא היינו מספיק איכותיים כדי להגיע למצבי הבקעה. כשזה מגיע בסוף זה הכי מתוק. ההרחקה מעט שיבשה לנו את התכניות, אבל לא נלין על זה. בעת השער לא היינו ביתרון מספרי. אנחנו שמחים לשלב פה המון אמונה. הייתה לנו מעידה של כמה משחקים שהקצב לה היה משביע רצון, אבל הלוואי שנהיה במקום הזה בסוף העונה”.

בלם הקבוצה, ז'ניה ברקמן, הוסיף: "ניצחון מאוד חשוב, הרבה זמן שהעיר לא חוותה חוויה כזאת, זה היה חשוב לנו ולאוהדים. הייתה לנו סבלנות בפעם הראשונה היום במשחק, לא מיהרנו, רצינו לעצור את רצף הספיגות וזה נתן לנו ביטחון. ידענו שנגיע להזדמנות כי יש לנו כל משחק אחת או שתיים, שמח שהקב”ה היה איתנו ונתן לנו את העקיצה הקטנה הזאת".

לתקציר המשחק- לחץ כאן