"היינו במומנטום טוב, מקווה שנהיה איכותיים בהגנה ובהתקפה"

סולומון דניאל
המאמן, ירון הוכנבוים, התייחס לחזרה מהפגרה ולמשחק מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל: "החלטנו לייצר איזון ולא ללכת רק על התקפה. הראש שלנו בסכנין"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הקבוצה ערכה מוקדם יותר היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל מול בני סכנין (שבת, 17:15, גרין).

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התייחס לחזרה מהפגרה ואמר: "אני לא מתעסק באם הפגרה הגיע בזמן או לא. מצד אחד נפצעו לנו שחקנים במשחק האחרון, מצד שני היינו במומנטום טוב עם ארבע נקודות מתוך שש. בשני המשחקים האחרונים לא ספגנו שער, לפני כן מול הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה ספגנו שבעה שערים יחד.  חסרים לנו שחקנים בחלק האחרון והחלטנו לייצר איזון ולא ללכת רק על התקפה ולהפקיר את החלק האחורי. אני שמח שתוך כדי תנועה משבוע לשבוע, הצלחנו להתייצב כי קבוצה שסופגת שלושה או ארבעה שערים אין לה דין. ראינו את זה מול בית"ר ירושלים והפועל חדרה".

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים

לקראת המשחק הנוכחי, הוסיף הוכנבוים ואמר: "עבדנו בתקופת הפגרה על הקטע ההתקפי יותר, הוא נפגע במשחקים האחרונים. מקווה שנהיה איכותיים בהגנה ובהתקפה, זה ה-DNA שלי ושל הקבוצה, כפי שהצהרנו בתחילת העונה. הפצועים סובלים מחבלות ולא מפגיעות כושר גופני. אני לא חושב על המשחק מול שלושת הגדולות, הראש בסכנין. נסיים את המשחק, נתפנה לעבוד לקראת המשחק מול מכבי ת"א".

לרכישת כרטיסים