"אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ומנסים לעשות את המקסימום"

ווהיב חביבאללה
חלוץ הקבוצה והיב חביבאללה והמאמן ירון הוכנבוים סיכמו את המשחק מול מכבי תל אביב (1-1) במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. הוכנבוים: "הצלחנו מתחילת המשחק ללחוץ ולהכתיב את הקצב"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-11 באצטדיון בלומפילד ופגשה את מכבי תל אביב. תוצאת הסיום: 1-1 (והיב חביבאללה 40')

כובש השער וחלוצה של הקבוצה, והיב חביבאללה, סיכם את המשחק ואמר כי "כל נקודה בשבילנו זו ברכה, אנחנו צריכים כל נקודה. במשחקים קשים כמו אלה להוציא נקודה, זה מצוין בשבילנו. אני שמח על שער הבכורה, זה הרגשה מדהימה. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ומנסים לעשות את המקסימום".

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, הוסיף ואמר כי "אני אומר כל הזמן לשחקנים שאפשר ללכת איתם 'לקרבות רחוב' והיום הם הוכיחו את זה. הצלחנו מתחילת המשחק ללחוץ ולהכתיב את קצב של משחק מהיר. בשלב מסוים נגמר לנו הכוח וראינו כי היכולות של מכבי תל אביב לא מאפשרות את זה, אז הלכנו אחורה, במיוחד לאחר הפציעה של חביבאללה שמתווסף לכמות לא קטנה של פצועים. יש לנו פה כמות לא קטנה של משחקים. גם אם הם לא בעונה הכי מוצלחת שלהם, נכון לרגע זה, למכבי ת"א יש עדין יכולות שהם אינם בכוחות שלנו".

על צמד המשחקים הבאים: "אנחנו תמיד מאמינים. גם אני כמאמן, וגם כל קבוצות התחתית, הוכיחו שכל משחק הוא לגופו. נעשה רוטציה במשחקים הבאים כדי לא לאבד שחקנים נוספים".