"יריבה איכותית, אבל כל נקודה יקרה לנו בשביל להגיע ליעד"

ירון הוכנבוים
המאמן, ירון הוכנבוים, והחלוץ, סתיו נחמני, התייחסו במסיבת העיתונאים למשחק הצפוי מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. נחמני: "באים לעשות את המקסימום"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הערב (מוצאי שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התייחס למשחק הצפוי ואמר כי "מדובר בקבוצה מושלמת עם חלק קדמי מדהים, מאומנת ומגוונת מאוד. יש חשש גדול לפני שמגיעים למשחק מול קבוצה כזאת, מנגד אנחנו לא מתכוונים לשמש כתפאורה. נבוא נחושים, חזקים, נעשה את הדברים שאנחנו יודעים. נקווה שהדברים יתחברו בדיוק כמו מול מכבי ת"א, למרות שברור לי שמכבי חיפה הרבה יותר טובה. במשחק הנוכחי אין לנו חברים. אנחנו צריכים כל נקודה, כל נקודה יקרה לנו בשביל להגיע ליעד שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. שוב, מדובר בקבוצה מעולה ולכן נסתפק גם בתיקו. החלום הוא תמיד לנצח".

על היחסים בין המועדונים: "מכבי חיפה עזרו לנו המון בשנים האחרונות, גם בלאומית וגם עכשיו בליגת העל. המועדון עוזר לנו עם שחקנים, אנחנו משבחים להם אותם".

על הסגל והפצועים: "יש לנו כמה שחקנים פצועים כבר כמה מספר משחקים. מחר בבוקר נדע אם כל השחקנים ששיחקו מול מכבי ת"א יעמדו לרשותנו, כי גם שם נפצעו. אנחנו לוקחים בחשבון גם שיש לנו משחק שלישי בתשעה ימים, גם כמה שחקנים מעל גיל 30. אנחנו לא רוצים לאבד אף אחד בגלל משחק כזה או אחר, ולכן אנחנו צריכים לתמרן ברוטציה מסוימת".

בר כהן, דיוויד אקווה
בר כהן, דיוויד אקווה
קאוון פרייטר, לביא שוקרון
קאוון פרייטר, לביא שוקרון

חלוצה של הקבוצה, סתיו נחמני, התייחס גם הוא להתמודדות הצפויה מול קבוצת האם שלו ואמר כי "מכבי חיפה היא הקבוצה שהגעתי ממנה והקבוצה שאני שייך לה, אני מקווה להוכיח ולהראות מה שאני יודע כדי שבשנה הבאה אני אחזור לשם. מכבי חיפה קבוצה ממש טובה בצמרת ליגת העל ואנחנו כרגע בתחתית. אנחנו באים למשחק בית, להוכיח את מה שאנחנו יודעים ולעשות את כל מה שאפשר".

על מעמדו בסגל: "זו החלטה של המאמן אם אני עולה מהספסל ואני אעשה הכל כדי להביא את עצמי לידי ביטוי. התקופה שלי בנוף הגליל טובה בנתיים, אני משתלב בשיטה של ירון והוא עוזר לי תמיד".