"אנחנו מסתכלים על הקבוצות בסדר גודל שלנו ורוצים לנצח אותן"

סטפן מרינוביץ'
שוער הקבוצה, סטפן מרינוביץ', ומאמנה, ירון הוכנבוים, התייחסו בסיום המשחק מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. הוכנבוים: "האינטנסיביות של שלושה משחקים בתשעה ימים קשה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל אירחה במסגרת המחזור ה-12 באצטדיון גרין את מכבי חיפה. תוצאת הסיום: 4-0 לאורחת. 

שוערה של הקבוצה, סטפן מרינוביץ', סיכם את המשחק ואמר כי " זה משחק מצער. הם שלטו במשחק, הכתיבו מהלכים. הם הבקיעו שער שני והיו טובים יותר, זה כואב אבל זה לא המשחק הכי חשוב עבורנו. אנחנו מסתכלים על הקבוצות בסדר הגודל שלנו ורוצים לנצח אותן. הייתה לי הרבה עבודה, אבל שיחקתי נגד קבוצות טובות מאוד בעבר כאנדרדוג אז הרגשתי נוח במצב הזה. ידעתי שיהיה ערב כזה. ידעתי מה מגיע, לא הייתה הפתעה. מכבי חיפה לא בליגה שלנו. זה המצב של הכדורגל הישראלי".

דיוויד אקווה
דיוויד אקווה

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, הוסיף ואמר כי "המשחק היה גדול מאוד עלינו, שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות של מכבי חיפה בכל הזמנים והיו קבוצות גדולות. יחד עם האינטנסיביות של שלושה משחקים בתשעה ימים זה היה קשה, אנחנו לא שם ברמה האישית ולא ברמה הקבוצתית. יש לנו סגל קצר עם כל הפצועים".

על ההתאמות הטקטיות: "ניסינו ללכת אחורה ולצופף, אנחנו לא טובים בזה. לרגע אחד במחצית הראשונה יצאנו ללחוץ וזאת הייתה הטעות, הם הבקיעו את השער הראשון שפתח את כל המשחק. גם הפועל באר שבע במשחק הבא קבוצה איכותית מאוד, נתחיל להתכונן החל ממחר. נעשה הכל בסגל הקיים כמו שעשינו ברביעי, גם היא קבוצה איכותית ביותר".