"מקווה שנעצור את כדור השלג, הכל יגיע רק בעבודה קשה"

ז'ניה ברקמן
המאמן, ירון הוכנבוים, והבלם, ז'ניה ברקמן, התייחסו במסיבת העיתונאים למשחק הצפוי מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הוכנבוים: "אנחנו נעשה את הכל כדי לצאת מהתקופה הזאת"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל.

בלמה של הקבוצה, ז'ניה ברקמן, התייחס למשחק הצפוי ואמר כי "משחק קשה. אני מאמין שנעשה את שלנו, נבוא מרוכזים מהדקה הראשונה ונלחם על כל כדור וכדור. מקווה שנעצור את כדור השלג ונביא את הניצחון בבית ומאמין שאנחנו מסוגלים להישאר בליגה, אחרת אין לי מה לעשות פה. הכל יגיע רק בעבודה קשה בדיוק כמו שפתחנו את העונה. אנחנו צריכים להיות ממושמעים טקטית והכי חשוב לשמור על השער שלנו ולהספיק לספוג.

על המשחקים האחרונים: "אנחנו בתקופה קצת פחות טובה אבל אנחנו צריכים להרים את עצמנו, ללמוד מהטעויות ולא לשקוע בתוך זה. כבר במשחק הקרוב אנחנו צריכים לעלות, לתת את הכל ולהחזיר את הנקודות. משחק ההגנה קצת נעלם לנו, אנחנו סופגים גולים שלא מתאים לקבוצה שרוצה להישאר בליגה. אנחנו צריכים לעצור את זה כמה שיותר מהר, כי ככה לא נצליח להשיג נקודות וזה גם פוגע לנו בביטחון הקבוצתי".

הוכנבוים

פדרו, עודד צוקול

"אין מנוס מלצאת לדרך חדשה"

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התייחס גם הוא להתמודדות הצפויה ואמר: "שתי קבוצות שמשחקות באותו סגנון. מגיעה מילה טוב לבני (בני לם) שמאז שהוא הגיע לנתניה הקבוצה מאוד לוחמת ואגרסיבית, כך שיהיה משחק מאוד מעניין וקצבי. אני מקווה שהפעם נדע לשפר את עניין הספיגה, דיברתי עם השחקנים לאחר המשחק שלנו מול הפועל חיפה שספגנו שלושה שערים ומול מכבי פ"ת ארבעה שערים לפני חודשיים, אמרתי להם עם אחוז ספיגה כזה אנחנו לא נגיע לשום מקום, באמת שני משחקים לאחר מכן, מול בית"ר ירושלים והפועל חדרה, לא ספגנו, הבאנו ארבע נקודות משש לפני הפגרה, אלו היו תוצאות טובות, הצלחנו להתאושש מאותם משחקים שספגנו בהם שערים רבים. גם הפעם, אחרי הפועל י-ם, אמרתי להם שאנחנו חייבים להיות באותו מקום. יש לנו עכשיו את מכבי נתניה ואשדוד, אנחנו צריכים לחזור כמו שעשינו נגד בית"ר י-ם וחדרה לאחוז ספיגה נמוך".

על רצף המשחקים האחרון: "המצב אף פעם לא טוב בתחתית, לא טוב להיות בתחתית. אנחנו ידענו שאנחנו הולכים להילחם על הישארות שלנו בליגה עוד לפני שהיא החלה. היו לנו ימים יפים והיינו במקומות יותר גבוהים, אבל תמיד ידענו את מקומנו. במשחקים האחרונים שיחקנו מול שלושת הגדולות שאנחנו רואים שרוב הקבוצות ברמה שלנו לא מצליחות להתמודד. השגנו נקודה מול מכבי ת"א, הפסדנו למכבי חיפה ולב"ש, משהו די מקובל. המשחק האחרון מול הפועל י-ם הוא לא מתקבל, אף על פי שהמשחק היה בחוץ, זה עדין לא משהו שעובר אצלי חלק. אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לצאת מהתקופה הזאת, לחזור לנצח ויפה שעה אחת קודם. אין מנוס מלצאת לדרך חדשה, אני מאמין בשחקנים והם יודעים מה אני מצפה מהם, אנחנו נעשה את הכל כדי לצאת מהתקופה הזאת, אין לנו שום ברירה אחרת".

חלון העברות של חודש ינואר: "יש תכנונים, אנחנו מתכוננים כמו כל הקבוצות. מחפשים לרענן את הקבוצה, להגדיל בעיקר את הסגל. יש לנו סגל מאוד קצר, אנחנו רואים את זה עכשיו כשיש לנו פצועים ומורחקים שאנחנו די מוגבלים. יחד עם זאת מה שמעניין זה המשחקים הקרובים עד לחלון בינואר, אנחנו מאוד מקווים שהשחקנים שנמצאים איתנו יוכיחו את עצמם ויוכיחו שהם ראויים כמו עד עכשיו. במשחק האחרון קלקלנו את הרושם הטוב שעשינו לאורך הסיבוב הראשון.