"יש פה מועדון וצריך לעשות הכל כדי שהוא ישרוד בליגה"

שי ברדה
שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 17:30) נגד עירוני קריית שמונה במסגרת ה-17 בליגת העל. ברדה: "אם לא הייתי מאמין שנישאר בליגה, לא הייתי נמצא פה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 17:30) נגד עירוני קריית שמונה במסגרת ה-17 בליגת העל (לרכישת כרטיסים). בתחילת האימון, נציגי האוהדים, קיבלו את המאמן החדש, שי ברדה, בפרחים. בתגובה למחווה אמר ברדה: "זה מחמם את הלב, לראות אנשים שממש אכפת להם מהמועדון ואכפת להם מהקבוצה. אני מבין שזה כל עולמם וכמה שאנחנו מחויבים להם. מאוד מרגש, הקבלת פנים, העידוד לשחקנים, מקווה מאוד שנחזיר להם על המגרש מחר".

ברדה ונציגי האוהדים

 

"שי ברדה זה לא הסיפור"

"אם לא הייתי מאמין שנישאר בליגה, לא הייתי נמצא פה", אמר ברדה לקראת המשחק. "אי אפשר להגיע לפה ולא להתרשם מהמתקן יוצא הדופן שיש פה, אנשים חמים ואני מאמין שתוך כדי עבודה אנחנו נעשה את זה. ראשית יש פה שחקנים שמחויבים למועדון, הקבוצה עצמה רצה ואנרגטית. אנחנו נעשה את החיזוק הנכון ואני אמנם רק שני אימונים פה, אבל זו לא שאלה, נוף הגליל תישאר בליגה".

על המפגש מול דראפיץ':

"סלובו הוא אחד האנשים הכי יקרים לי בחיים ובכדורגל עצמו. רק להיזכר בתקופות מדהימות, הצלחות ואנרגיות מטורפות וכימיה שאני לא יודע אם קיימת בשום צוות או מועדון אחר שעובד. יתרה מכך, רק היום אני מבין כמה למדתי וכמה אני מנסה לשאוב משיתוף הפעולה שהיה. אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם, חוץ ממחר. זו פיקנטריה עבור התקשורת, אבל גם לנו. אני מניח ששנייה מפתיחת המשחק זה ייעלם. זו זכות ענקית לחלוק עשר שנים עם הבנאדם הזה ורק היום אני מבין, כמה כוח היה לשיתוף פעולה הזה. הרבה מעבר לאיש מקצוע מצוין, אני יכול להגיד שמדובר באדם מדהים".

 

על התחושות לקראת משחק בכורה כמאמן ראשי לבדו:

"אני מסתכל על הדברים בכדורגל קצת אחרת. אני עמדתי על הקווים בלא מעט משחקים בליגת העל וגם בלאומית. הרבה יותר מרגש עבורי זו המטרה להשאיר את נוף הגליל בליגה, אני זה לא הסיפור פה. יש פה מועדון וצריך לעשות הכל כדי שהוא ישרוד בליגה ואנחנו נעשה את זה בזכות הרבה אהבה של הקהל ובזכות חיזוק שחייבים בינואר. שי ברדה זה לא הסיפור".

בתוך כך, הבוקר נחת בארץ הקשר הליברי, דיוויד טווה, ששיחק העונה בבלארוס. עם נחיתתו אמר טווה: "שמח על ההזדמנות להגיע לישראל, מקווה שאוכיח את עצמי ואעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".