"יש לי מטרה אחת- להפוך את נוף הגליל למקום שאנשים יהיו גאים בו"

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 15:00) נגד הפועל תל אביב במסגרת ה-18 בליגת העל. ברדה: "יש המון רצון להצליח. אני גאה להיות מאמן נוף הגליל"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 15:00) נגד הפועל תל אביב במסגרת ה-18 בליגת העל (לרכישת כרטיסים).

"אני והשחקנים חדורי מוטיבציה להצליח"

"היה זמן מצוין לראות את כולם, להבין את המערכת, לשנות שיטה וגישה, לכל מאמן יש את הפילוסופיה שלו", אמר ברדה בהתייחסו למשחק הקודם, "בשבוע ימים היה אפשר לקבל תמונה יותר בהירה על מצב הסגל, מה אנחנו חייבים לחזק. לצערי אנחנו נמצאים בסיטואציה שלא קל להביא שחקנים ישראלים, אבל יש פה מערכת מועדון שהם נותנים לי את האופטימיות הזאת. הרצון הבלתי נגמר של המקום הזה להצליח, ללמוד ולהגיע למקום מסוים שהוא צריך להיות בו, זה מה שנותן לי את האופטימיות".

"אני אנסה, בכלים הקיימים, להעביר את מה שאני מאמין בו. אני חושב שיש בקבוצה הזאת את הבסיס, שזה רצון בלתי נגמר, חסרים שחקנים וזה משהו שאני לא המצאתי, זה היה מהתחלה. כולם ידעו שהקבוצה הזאת צריכה להתחזק. יש לי מטרה אחת- אני והשחקנים חדורי מוטיבציה להצליח, אני רוצה להפוך את נוף הגליל למקום שאנשים יהיו גאים בו", הוסיף.

עוד אמר כי "זה מועדון שהתנהל בצורה מופתית בליגה הלאומית, חוזר אחרי 15 שנה לליגת העל, נוף הגליל יהיה מועדון שאנשים יהיו גאים לעבוד בו ויהיו גאים לבוא לפה. לא קל להביא לפה שחקנים עכשיו, זה יקרה כי במקום הזה יש המון רצון להצליח. אני גאה להיות מאמן נוף הגליל ואני יודע גם שאם אנחנו נתחזק במקומות שאנחנו רוצים, אנחנו נהיה קבוצה טובה, אמנם קבוצת תחתית כרגע, אבל לא כמו קבוצה שתשחק כמו קבוצת תחתית".

המשחק הקרוב:
"כל משחק שונה לחלוטין. אני רוצה לראות, למרות החוסרים הלא פשוטים, את הדברים שעבדנו באימונים. למרות שבכדורגל הישראלי תהליך ולמידה זו מילה גסה, אני הולך עם האני מאמין שלי. אני רוצה לראות התקדמות בדברים שדברים שדרשתי השבוע, ואם הדברים האלה יקרו, אז המועדון יגיע למקום טוב. היריבה נמצאת בתקופה מצוינת, אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא. נוף הגליל תצטרך ללכת גאה, ולעשות את הכל הדברים הנכונים שעבדנו עליהם השבוע כדי להתקדם עוד שלב אחד. שוב, לא כמו קבוצת תחתית".

חלון ההעברות:
צורף דיוויד טווה שמשחק כקשר 8, אני חושב שהוא יוסיף לנו דריבל ושקט למשחק. צירפנו את חגי גולדנברג שיכול לשחק כמגן בשני האגפים וגם כבלם, אני מכיר ממכבי נתניה. אמנם שני שחקנים, הקבוצה צריכה להתחזק בעוד עמדות. מתאמן איתנו ארנסט מאבוקה שעדין לא בכושר משחק וגו'ן אוגו שאנחנו נקבל החלטה לגביו בשבוע הבא. אנחנו מחפשים להתחזק בגזרת הישראלים, לא פשוט להביא אותם לכאן. המטרה שיהיו גאים במועדון הזה וששחקנים ירצו לבוא לפה".