"לא מאמין שצריך לשחק כמו קבוצת תחתית, אני מאמין בלשחק כדורגל"

הפועל נוף הגליל התארחה אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. תוצאת סיום: 2-2 (קוואן פרייטר, סתיו נחמני. רועי שוקרני- אדום). נחמני: "הגיע לנו לנצח, היינו יותר טובים"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה הערב (מוצ"ש) אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. תוצאת סיום: 2-2 (קוואן פרייטר, סתיו נחמני. רועי שוקרני- אדום)

מאמן הקבוצה, שי ברדה, התייחס בסיום:  "אני גאה בשחקנים, זאת נקודה אחרי הרבה מאוד זמן. היינו צריכים לכבוש את השלישי והרביעי, לא הבקענו. אנחנו נמשיך לשחק רק כדורגל התקפי ורק כדורגל פתוח, וזה יגיע. אני אימנתי קבוצה גדולה, אני יודע מה זה. אני יכול להבטיח לך שאם היו בעבר בזבוזי זמן, זה לא יקרה בקדנציה שלי. אפשר להבין שהיה חוסר ביטחון מסוים, ונעשה הכל כדי שאנשים יהיו גאים בנוף הגליל. עצרנו את רצף ההפסדים. אני חושב שעד ההרחקה היינו הרבה יותר מסוכנים מהפועל תל אביב. אני לא מאמין שצריך לשחק כמו קבוצת תחתית, אני מאמין בלשחק כדורגל".

סתיו נחמני, הוסיף: “אני יותר מאוכזב מזה שלא ניצחנו, אני בטוח שהגיע לנו לנצח והיינו יותר טובים מהפועל ת”א. תוספת הזמן של 8 הדקות הייתה לא מוצדקת, לא בזבזנו כמות כזו של דקות. שי ברדה הכניס לנו הרבה חומר בשבוע הזה וזה כבר בלט על המגרש”.