אוהדי הקבוצה נפרדו בהתרגשות מפדרו

האוהדים העניקו לפדרו מגן הוקרה בארוחה שהתקיימה במסעדת 'בליקר בייקרי' והודו לו על תרומתו למועדון. האוהדים פנו למנכ"ל גיל ברעם וביקשו שיעשה כל מאמץ בעונה הבאה להחזירו לקבוצה
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

חוג אוהדי הקבוצה נפרד בהתרגשות מפדרו פטראצי, ששיחק במדי הקבוצה בחמש העונות האחרונות (עם הפסקה קצרה עקב פציעה) והפך לחלק בלתי נפרד מהנוף המקומי ועם סגירת חלון העברות בשבוע שעבר עבר להפועל אום אל פחם מהליגה הלאומית. האוהדים העניקו לו מגן הוקרה בארוחה שהתקיימה במסעדת 'בליקר בייקרי' בנוף הגליל והודו לו על תרומתו למועדון.

האוהדים פנו למנכ"ל גיל ברעם וביקשו שיעשה כל מאמץ בעונה הבאה להחזיר את פדרו שערך 155 הופעות במדי הקבוצה. פטראצי לא הסתיר את התרגשותו: "שיחקתי בהרבה קבוצות באירופה וגם בארץ, אבל מעולם לא נתקלתי באוהדים כל כך חמים ומסורים. נכנסתם לי ללב והפכתם למשפחה שלי. אין מה לעשות, זה כדורגל מקצועני, פעם אתה פה ופעם אחרת אתה שם. מי יודע, אולי דרכנו עוד ייפגשו שוב בעתיד".


יושב ראש חוג האוהדים, עוז בן גיגי: "תמיד אהבנו ותמיד נמשיך לאהוב את פדרו. למרות שהוא שחקן זר, הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהמועדון ומהאוהדים, נכנס לנו ללב. הוא דוגמא לשחקן נשמה וסמל".