"משחק חשוב עבורנו, אנחנו צריכים לצבור נקודות"

הפועל נוף הגליל ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. ברדה: "זה מרתון, כל משחק מאוד חשוב"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל ערכה היום (שישי) לקראת המשחק מחר, מול הפועל חדרה (18:00), במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. בתוך כך, אחרי שהמשחק מול בית"ר ירושלים, שהתקיים ללא קהל, מכירת הכרטיסים בעיצומה במחיר אחיד של 60 ש״ח, נשים וילדים עד גיל 13 בחינם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

צילום: מאור בכר
צילום: מאור בכר
צילום: מאור בכר
צילום: מאור בכר
צילום: מאור בכר
צילום: מאור בכר

"הקבוצה נהייתה מאוזנת עם הרבה אופציות"

בפתח דבריו, שלח ברדה ניחומים ליו"ר רוני ליקורוניק על מות אביו.

"זה מרתון, כל משחק מאוד חשוב, אנחנו נמצאים בסוג של ריצה שהולכת לאורך זמן. זה עוד משחק שבו צריכים לקחת נקודות, נעשה הכל כדי לעשות את זה. החשיבות של המשחק היא כמו כל משחק, אבל אנחנו חייבים להגיע לסיטואציה שבה אנחנו מתרגמים את האיומים והמצבים לשערים", אמר ברדה.

על סגל השחקנים: "ג'ון אוגו לדוגמא, מעבר לתרומה המקצועית, נותן הרבה אספקטים בחדר ההלבשה, מנהיגות. גם גוטי חזר מפציעה של שלושה חודשים ללא משחק, מאבוקה לא שיחק מתחילת העונה, אנחנו צריכים גם להכניס אותם לעניינים אבל גם לא לשכוח שאנחנו נלחמים על ההישארות בליגה. יש לנו חדר הלבשה טוב, הקבוצה נהייתה מאוזנת עם הרבה אופציות".

המאבק על אפודת השוער הראשונה: "אני מסתכל על הכדורגל. אני לא חושב שצריך להיות הבדלים, יש גם סיטואציות ששחקן לוקח את ההזדמנות ומנצל אותה, אני מקווה שהוא ימשיך להציג יכולת טובה".

על הפציעה של ניר לקס: "הפציעה מאוד משמעותית. לפי נתונים, זה שחקן שמחלץ הכי הרבה כדורים בקבוצה, בעל דינמיות גבוהה, שחקן שחיבר לנו את משחק הלחץ. צריכים לדעת להתעשת ולמצוא פיתרונות".

בלם הקבוצה, דולב אזולאי, התייחס גם הוא למשחק הקרוב ואמר: "משחק חשוב עבורנו, נשאר לנו חמישה משחקים עד הפליאוף ואנחנו צריכים לצבור נקודות. זה אחד המשחקים שאנחנו מגדירים כמשחק מפתח ואני מקווה שנביא שלוש נקודות".