"זה המאני טיים, כל נקודה חשובה"

צילום: חג'אג' רחאל
הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. תוצאת סיום: 1-1 (עומר פדידה). ברדה: "שמח על הנקודה, לא חושב שמגיע לנו יותר מזה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל אירחה היום (שבת) את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. תוצאת סיום: 1-1 (כובש השער: עומר פדידה).

צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל

"צריכים להיות איכותיים"

מאמן הקבוצה, שי ברדה: "לא היינו ראויים ליותר מנקודה, חדרה נטרלה אותנו בצורה מופתית. לא שיחקנו טוב, לא בחצי הראשון ולא בשני. הצלחנו להבקיע, אבל זה רחוק מהכדורגל שהצגנו מול בית"ר ירושלים. אני שמח על הנקודה, אבל לא חושב שמגיע לנו יותר מזה. לא היינו מרוכזים, חסרי רעיונות, מפוזרים. המחמאות לחדרה. יש פה שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, אנחנו צריכים להכניס אותם לעניינים על חשבון דקות משחק. אין לנו יותר מדי זמן,

"תוך כדי תנועה ננסה להשיג נקודות אבל לא עם היכולת של היום. כל המשחקים קשים. נשחק אותו דבר, אבל אנחנו צריכים להיות איכותיים והרבה יותר מרוכזים ומסודרים. נקודה טובה, מאוד מאוכזב מהיכולת", סיכם.

קשר הקבוצה, ג'ון אוגו, הוסיף ואמר: "שי ברדה יודע מה לעשות. טוב שלא פתחתי, לא שיחקתי הרבה זמן ואני צריך להכנס לאט לכושר. שמח שהייתה לי הזדמנות לשחק, לא מרוצה שלא השגנו שלוש נקודות. יש עוד משחקים, אני מאמין במאמן שלנו ובדרך בה אנחנו משחקים. אנחנו יכולים להישאר בליגה".

אוגו המשיך: "זה משחק שונה מהמשחק מול בית"ר, היום שיחקנו נגד קבוצה שמשחקת עם כדורים ארוכים. התגעגעתי לכדורגל, אני רוצה לחזור לקצב ואני מרוצה שאני מקבל אפשרות לשחק ולהחזיר את כושר המשחק. זה המאני טיים, כל נקודה חשובה. שמח לחזור לישראל, היא כמו בית בשבילי. אני אוהב את המדינה והאנשים, מרגיש טוב לחזור. יש לנו מטרה גדולה, להישאר בליגה. אני מאמין ביכולת שלנו להישאר".