"לא משנה מול מי ובאיזה אצטדיון, אנחנו צריכים להביא את הניצחון"

שחקני הקבוצה ערכו אמש את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני סכנין. ברדה: "צריכים להיות מרוכזים, אנחנו במאני-טיים"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו אמש את האימון המסכם לקראת המשחק היום (19:00, דוחא) מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל (לרכישת כרטיסים: לחצו כאן)

מאמן הקבוצה, שי ברדה, התייחס להתמודדות הצפויה ואמר: "אנחנו חייבים לתרגם את השליטה ומצבי הבקעה וכן לכבוש. אנחנו נכנסים לישורת האחרונה, צריכים נקודות ולא לאבד מהדרך. במשחק הזה צריכים להישאר מפוקסים. סכנין קבוצה טובה שעשתה במחזורים האחרונים תוצאות טובות, היא קבוצה התקפית. צריכים להיות מרוכזים, אנחנו במאני-טיים".

על ניצול מצבי ההבקעה: "יש הבדל עצום בין יצירת המצבים שאנחנו מגיעים אליהם לבין כיבוש, אבל אני כן מאמין שברגע שאנחנו מגיעים למספר מצבים גבוה בסופו של דבר זה ייכנס. כבשנו שישה שערים עד עכשיו, אנחנו צריכים להבקיע יותר אבל יש פה משהו שתלוי במשחק הלחץ מצד האחד ומצד שני בשקט ליד השער. יש שחקנים טובים שהרבה זמן לא שיחקו ואתה צריך במקביל להכניס אותם לכושר משחק טוב. אנחנו בתקופה טובה וצריכים לנצל את זה לניצחון".

קשרה של הקבוצה, איתן וולבלום, התייחס גם הוא והוסיף: "צריך לעשות הכל, אנחנו יודעים כמה שלוש הנקודות חשובות לנו, כמו אוויר לנשימה, אני בטוח שהצוות מכין אותנו טוב. בכל משחק אנחנו רוצים את מלוא הנקודות, אבל כל פעם שאתה עולה למשחק, צריך להבין שזה שונה לגמרי מהמשחק הקודם וצריך להלחם על השלוש נקודות האלה לא משנה מול מי, איפה ובאיזה אצטדיון, אנחנו צריכים להביא את הניצחון"