"צריכים לדעת לשמור על הדרך שלנו, להיות קבוצה לוחמת ועובדת"

שחקני הקבוצה ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. מוזי: "מאמינים בעצמנו ויודעים מה אנחנו שווים"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (20:15, גרין) מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל (לרכישת כרטיסים: לחצו כאן)

מאמן הקבוצה, שי ברדה, התייחס להתמודדות הצפויה ואמר: "מכבי תל אביב הוא מועדון אירופי לכל דבר, נסעתי לראות אותם ביום חמישי. קבוצה מאוד מוכשרת, משחק קשה מאוד ומאתגר אבל אנחנו פה, כדי להיות מאותגרים במשחקים כאלה, לא צריך לצאת מגדר הרגיל".

על שלושת המשחקים האחרונים בעונה הסדירה: "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצות שלפעמיים התקציב שלהם הוא פי 10 מנוף הגליל, אבל זה הזמן להביא דברים אחרים, לא לאבד את הדרך שלנו כפי שקרה מול בני סכנין, אנחנו צריכים לחזור להיות קומפקטיים, קבוצה לוחמת ועובדת. משחקים מאתגרים אבל אני לא מסתכל על הכדורגל ברמה של 'אנחנו הולכים לשחק עכשיו מול שלושת הגדולות', מולן יש אלמנטים מאתגרים אבל במשחקים אחרים יש גם אלמנטים מאתגרים לא פחות. אנחנו צריכים לדעת לשמור על הדרך שלנו ולהביא את הקבוצה במומנטום מנטלי מספיק חזק כי אנחנו הולכים לשחק מול אצטדיונים מלאים בשלושה משחקים הקרובים, יש פה יותר עבודה מנטלית".

"האופטימיות שלי נובעת מהמועדון, מהשחקנים, מהרצינות. אני מאוד שמח שהגעתי לכאן, לפעמיים אני גם שואל את עצמי מאיפה אני מביא את האופטימיות הזאת, אבל היא מגיעה מהמנכ"ל, ההנהלה, מהמועדון. אני מאמין שאם אתה מגיע באנרגיות טובות יקרו גם דברים טובים, והאנרגיות והאופטימיות מגיעים משם. החבר'ה עובדים בצורה בלתי רגילה, המועדון מנסה לתת את כל מה שהוא יכול למען הקבוצה ולפעמים זה שווה יותר מכסף".

קשרה של הקבוצה, טימוטי מוזי, התייחס גם כן ואמר: "מכבי תל אביב בכושר טוב, אנחנו גם היינו בריצה טובה אבל לצערנו זה נקטע בסכנין אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים מה אנחנו שווים. אנחנו עובדים טוב ובהתקדמות. אנחנו מגיעים למצבים, קצת חסר הריכוז בשלישי האחרון אבל כשזה יבוא זה יבוא. הפועל נוף הגליל תישאר בליגה".