הטרגדיה האישית של שחקן העבר סעיד סירחאן

רעייתו נפטרה לאחרונה לאחר 50 שנות נישואים. "זה בלתי נתפס. מאז שהיא נפטרה אני בקושי יוצא מהבית, הילדים מנסים לשכנע אותי לצאת להתאוורר קצת, אבל אני לא מסוגל"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

חדי העין לא התקשו להבחין כי כדורגלן העבר סעיד סירחאן נעדר ממשחקי הבית האחרונים של הפועל נוף הגליל, על רקע הביקורת הקשה נגד שחקני עבר, שקיבלו מנויים למשחקי הבית של הקבוצה בליגת העל, אך לא מגיעים למשחקים.

בירור קצר גילה כי לסעיד סירחאן, בן 71, יש סיבה דרמטית טרגית בגינה לא הגיע למשחקים האחרונים: רעייתו ח'ירו, בת 65, הלכה לעולמה. "זו מכה קשה וכואבת, 50 שנה עמדה לצדי ופתאום היא לא לידי, זה בלתי נתפס. מאז שהיא נפטרה אני בקושי יוצא מהבית, הילדים מנסים לשכנע אותי לצאת להתאוורר קצת, אבל אני לא מסוגל, לכן לא הגעתי למשחקים האחרונים", הוא מספר בכאב רב.

לבני הזוג יש ארבעה ילדים ו- 13 נכדים, שניים מהם סטודנטים לרפואה שעתידים בקרוב לסיים את לימודיהם. "כואב הלב שהיא לא תזכה לראות את הנכדים שלה רופאים", אומר סעיד, שהגיע ב- 1974 לנצרת עילית מהפועל בני נצרת, שהייתה באותם ימים הקבוצה הבכירה במגזר הערבי. "גם היום אני אוהד מספר 1 של נוף הגליל, מעריך מאוד את היחס שלהם, גיל ברעם נותן לי מנויים, אני בקשר עם כל שחקני העבר ששיחקו איתי באותה תקופה", הוא אומר.

סירחאן הוא פנסיונר של משרד החינוך, במשך 30 שנה לימד מתמטיקה ביפיע. "שלמה אדלר ואריה אקרמן היו צוחקים ואומרים שאני המתמטיקאי של הקבוצה", הוא אומר ולא שוכח לציין את עובד גרינפלד ז"ל.