טקס הוקרה ייערך לאיתי שכטר לפני המשחק מול הפועל באר שבע

הפועל נוף הגליל תכבד את השחקן שהחל בשורותיה את הקריירה הארוכה והמצליחה שלו. שכטר: "לעד נוף הגליל תהיה חלק מפסיפס חיי"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל תקיים טקס הוקרה מיוחד לפני המשחק נגד הפועל באר שבע (יום ראשון, 20:15) לכבודו של חלוץ באר שבע, איתי שכטר, שהחל את הקריירה שלו במועדון, לפני המשחק בין הקבוצות באצטדיון גרין. שכטר יקבל חולצה ממוסגרת עם המספר 18 איתו שיחק בתחילת הקריירה בהפועל נצרת עילית בליגת העל בעונת 2005/06.

"אני חי ונושם כדורגל כבר שנים, התחלתי את הדרך אי שם בצפון בקבוצת הפועל נוף הגליל, אני רוצה להודות למועדון, לשחקנים על האהבה והחום שהעניקו לי, אני לא אשכח את הגול הראשון בקריירה כשחקן מקצועי במדי הקבוצה, זה זיכרון שלעד אנצור, אני מודה למועדון על הבמה המדהימה שנתנו לי ועל ההזדמנות הכל כך יקרה, מעריך ואוהב, מאחל למועדון הצלחה בהמשך הדרך. לעד תהיו חלק מפסיפס חיי", אמר איתי שכטר.

עם איחודן של קבוצות הנוער של עמק יזרעאל ונצרת עילית, עלה שכטר לקבוצת הבוגרים של הפועל נצרת עילית. ב-29 באוגוסט 2005 רשם את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, במשחק מול מ.ס. אשדוד. ב-31 באוקטובר 2005 כבש את שער הבכורה שלו בהפסד 1–3 למכבי נתניה. בסיום אותה עונה ירדה נצרת עילית לליגה הלאומית ושכטר המשיך לקריירה ארוכה ומוצלחת, שבשיאה הגיעה לאנגליה (סוונסי), גרמניה (קייזרסלאוטרן) וצרפת (נאנט).

בארץ הספיק לשחקן הכדורגלן במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. שכטר אף רשם 27 הופעות במדי נבחרת ישראל. שכטר סיכם ואמר: "לא שיחקתי באצטדיון גרין מאז שעזבתי את הקבוצה. שמעתי שעשו שם מגרש יפה שלא מזכיר את התקופה ששיחקתי שם. תהיה התרגשות מסוימת להגיע לשם, כי בעצם שם הכל התחיל ואני לא יכול לשכוח את זה. כמובן שאני מתרגש מהמחווה, שמח שזוכרים אותי במועדון ומוקירים את התקופה שלי במועדון. מודה להנהלה ולאוהדים על המחווה".