"נעשה את המקסימום כדי להשיג את המטרה"

הפועל נוף הגליל אירחה אמש את הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. ברדה: "צריכים לדעת לתקן את הטעויות שנעשו"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל אירחה אמש את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. תוצאת סיום 2-0 לב"ש. בתחילת המשחק נערך טקס הוקרה לשני שחקני עבר של המועדון: אביב סולומון ואיתי שכטר, שאף גדל במחלקת הנוער.

צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל

שי ברדה אמר בסיום: "ברגע שהיינו בפיגור ניסיתי לעשות מה שאפשר, להוציא עוד שחקני הגנה ולהכניס שחקני התקפה. עד ה-20 מטר האחרונים היינו די טובים, שיחקנו נגד קבוצה עם איכויות מדהימות, לא הגיע לנו לנצח אבל חושב שהיו מצבים שבהן האיכות כן הייתה מכריעה את המשחק. לכל מאמן יש את האני מאמין שלו, מי היה יכול להבטיח שאם בונקר לא הייתי מפסיד? הולך עם מה שאני מאמין בו, לפעמים זה עובד כמו מול מכבי חיפה, לפעמים זה לא עובד כמו הערב".

"ברגע שרוצים לצמצם פערים צריך ללחוץ על כל המגרש ולשחק עם כלים התקפיים. נתקן את דברים שעבדו פחות טוב. אני לא חושב שדרך משחק אחרת יכולה להביא דברים אחרים. אין עניין של לחץ. אנחנו עובדים מבוקר עד לילה, יש לי צוות מצוין, עובדים קשה, צריכים לדעת לתקן את הטעויות שנעשו היום, חסרה לנו איכות בהתקפה. אנחנו לא במקום של להרים ידיים, כדורגל זה רכבת הרים, שיחקנו מול קבוצה הרבה יותר איכותית מאיתנו, היה פערי איכות שבאו לידי ביטוי", הוסיף.

ז'ניה ברקמן הוסיף: "רצינו להוציא כמה שיותר נקודות כדי להגיע קצת יותר בטוחים לפלייאוף, מתכוננים לשחק מול קבוצות בליגה שלנו. כל משחק קריטי, נעשה את המקסימום כדי להשיג את המטרה ולהישאר בליגה. הראינו במשחקים שאנחנו משחקים כדורגל, לא משחקים בונקר, באים לכל משחק ורוצים לנצח. יש גם ימים כאלה, אבל עכשיו בפלייאוף אין זמן לטעויות ולא יכולים לתקן".