"נעשה הכול עד השנייה האחרונה כדי לשנות את המצב"

צילום: חג'אג' רחאל
הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-27 באשדוד. רבאח: "מי שלא מאמין בכדורגל, לא צריך לשחק"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-27 באשדוד. תוצאת סיום 2-0 למארחת.

צילום: מוטי קדוש
צילום: מוטי קדוש

מאמן הקבוצה, שי ברדה, אמר בסיום: “תוצאה מאוד מתסכלת, היינו חייבים להכריע במחצית הראשונה, החמצות מטורפות. צריכים לדעת להתמודד עם התוצאה, אנחנו מקבלים שני גולים מטעויות שלנו, מאוד מתסכל, מאוד קשה כי אני יודע כמה קשה אנחנו עובדים, אבל זה המשחק. צריכים להמשיך. הגעתי לקבוצה הזאת במצב הזה, אני מנסה למצוא פתרונות ולהביא משהו אחר, זה לא עובד מספיק טוב, צריכים לחשוב איך פותרים את הסיטואציה, לחשוב מחוץ לקופסה ולהביא נקודות”.

צריכים פשוט להיות יותר טובים, אין תירוצים ואני לוקח אחריות כמובן. השתדלנו לעשות שינויים בינואר, הדברים פחות מסתדרים לנו, משחקים על מה שיש ונעשה הכול עד השנייה האחרונה כדי לשנות את המצב. לפעמים חילופים מנצחים ולפעמים ההיפך, האחריות היא נטו שלי, צריכים לעשות את הדברים טוב יותר. יש 18 נקודות, נשחק עד הרגע האחרון, הוכחנו במשחקים מסוימים שכן אפשר לעשות את זה. מלכתחילה המצב היה לא פשוט, אעשה הכול כדי להציל אותנו”, הוסיף.

ויסאם רבאח הוסיף: "במחצית ראשונה הגענו למצבים, אבל אנחנו משחקים תשעים דקות ולא מחצית. צריכים להיות חזקים וכל עוד יש סיכוי אסור לוותר. מי שלא מאמין בכדורגל, לא צריך לשחק. מגיע למועדון הזה להשאר בליגה, לא נוותר.