"לא מכיר את המושג להרים ידיים, נעשה הכול"

הפועל נוף הגליל התארחה באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים. תוצאת סיום: 0-0. ברקמן: "נלחמים כל משחק וכנראה זה יהיה עד המחזור האחרון"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה היום (שבת) באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים. תוצאת סיום: 0-0.

מאמן הקבוצהשי ברדה, התייחס בסיום: "מחצית ראשונה הינו חייבים להכריע את המשחק, קבוצת תחתית צריכה לדעת להבקיע גם מחצי מצב ואנחנו לא מצליחים. מחצית שניה לא הגענו, זה קרה גם באשדוד. כדורגל נמדד בסוף לא במצבים אלא בשערים ולצערי לא הבקענו. נשחק אם מה שיש, נעשה הכל כדי שיהיה נס. השגנו תיקו כשמחצית ראשונה הייתה טובה. זה מאכזב, לא אוהב תיקו, נצטרך לראות מה הקבוצות שמתחרות איתנו עושות. לא נרים ידיים, יש עדיין 15 נקודות בקופה ונעשה הכול”.

“אני פחות חושב שכרגע אפשר לעשות משהו טקטי מסוים כזה או אחר. קיבלתי את הקבוצה במקום שהיא נמצאת בו ולצערי מבחן התוצאה לא מבשר טוב, אבל נעשה הכול כדי לעבור את זה ולנצח. אני פה מינואר, לא מעביר ביקורת על מה שהיה קודם, זה מה שיש, השתדלתי להביא שחקנים מתאימים, זה מה שיש, לא מחפש תירוצים“, הוסיף.

על החילופים: עבדאללה לא היה במיטבו בחמש דקות האחרונות, אני לא יודע אם זה פציעה".

קפטן הקבוצה, ז'ניה ברקמן, הוסיף: “עשינו מחצית ראשונה טובה וניסינו כמה שיותר לתת גול ולנצח, אבל זה לא הלך. במחצית השנייה הלחץ גבר עלינו והלכנו אחורה. בסופו של דבר עדיין צריך לדעת לא לספוג. המצב לא קל, אבל כולם מאמינים. כל אחד רוצה להוכיח ואף אחד לא רוצה שייפול עליו הכתם של ירידת ליגה, במיוחד לא הצעירים. נלחמים כל משחק וכנראה זה יהיה עד המחזור האחרון”.