"מתמקדים בעבודה ופחות במה שאומרים"

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת בית"ר ירושלים (שבת, 19:50). חליחל: "משחק על החיים שלנו"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת בית"ר ירושלים (שבת, 19:50). לרכישת כרטיסים.

תקציר המשחק הקודם

"בתוך החושך הזה שאנחנו נמצאים בו יש אור, נעשה הכל כדי שהוא יצא"

בפתח דבריו, ביקש מאמן הקבוצה שי ברדה להשתתף בצערם של משפחות הנרצחים בפיגוע האחרונים ושלח ברכת החלמה מהירה לכל הפצועים.

"אני גאה להיות מאמן נוף הגליל, הייתי גאה בהתחלה לקחת את המשרה הזאת והיום אני גאה יותר. אני מאושר להיות, יודע מה אנחנו מנסים לעשות עבור המועדון הזה והוא מוכיח לי מחדש שאפשר אחרת. המועדון מעניק לי אהבה עצומה גם לשחקנים ולצוות המקצועי. הרבה מאוד זמן לא חוויתי מועדון שכל כך רוצה להצליח", אמר והוסיף, "התקשורת שתעשה את העבודה שלה, אני יודע בדיוק מה יש לי פה ובסוף צריך להיות סיום מתוק לסיפור. כל מה שקשור למועדון זה היכולת הבלתי נגמרת להאמין שהכל אפשרי. אנחנו מתמקדים בעבודה ופחות במה שאומרים. אני גאה להיות במקום הזה, גאה ליהות חלק מהמערכת הזו. אני מקווה שהסיום הזה יהיה מתוק".

"המשחק מול בית"ר י-ם הוא מאוד חשוב למועדון, בעיקר בשל העובדה שבסופו של דבר אנחנו צריכים לחבר ניצחון. אני מקווה שהדרך שלנו תצליח, לקחתי אתגר ברגע שהגעתי. כולנו מאמינים באותו הדרך, שכרגע לא באה לידי ביטוי לא בתוצאות ולא בהבקעת שערים. ההתבטלות שהייתה במשחק מול הפועל י-ם לא מקובלת עלי, במחצית השנייה בעיקר. זה משהו נוגד את כל מה שאני מאמין בו. יש משהו בתוך הקריירה של מאמן והוויה של קבוצת כדורגל שלפעמים רואים את החושך, אבל יש הרבה אור", אמר.

עוד הוסיף: "אני מאמין במקום הזה, אף אחד לא יזיז אותי מילימטר ממה שאני מאמין. שואלים אותי כל הזמן אם אני מצטער שהגעתי לכאן - לא רק שאני לא מצטער, בסוף האחריות שלי. אני יודע שבתוך החושך הזה שאנחנו נמצאים בו יש אור, נעשה הכל כדי שהוא יצא. אנחנו מדברים על שלוש נקודות, רחוקים משחק אחד וקצת בגלל היחס שערים. אופטימי, אני רוצה שהמועדון הזה יצליח. לא בא לי להשתמש בקלישות, מה התקשורת או אחרים אומרים זה לא מעניין".

חלוץ הקבוצה, עבדאללה חליחל, התייחס גם הוא ואמר: "זו הזדמנות האחרונה שלו להוכיח שאנחנו שווים שלוש נקודות, מעכשיו כל נקודה חשובה לקבוצה. זה משחק על החיים שלנו ואנחנו חייבים לבוא ולתת הכל. חושבים רק על שלוש נקודות והכי חשוב שכול אחד מאיתנו ייתן 200 אחוז".

על חוסר המזל מול השער: "יש סיטואציות שהכדור לא נכנס. בשתי המשחקים האחרונים לא היה לנו מזל, ואני מקווה שמחר זה יפתח".