"המשחק הכי חשוב, צריכים לנתב את הלחץ למקום טוב"

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מכבי פתח תקווה. בר כהן: "המפתח לניצחון הוא להיות מאוחדים ולא להישבר"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מכבי פתח תקווה (שבת, 18:00). לרכישת כרטיסים.



המאמן שי ברדה התייחס למצב של הקבוצה ולמשחק עצמו: "משחק הכי חשוב שלנו העונה. היו לנו שבועיים מצוינים של אימונים. אני מאד אוהב את האנרגיות והכוח שיש סביב הקבוצה. אנחנו מאמנים בעצמנו. זאת בדיוק אותה קבוצה שעשתה תוצאות טובות השנה. אני חסיד של זה שדברים טובים יקרו בסוף. מה שמדהים אותי שההתלהבות שלי לא ירדה מילימטר”.

"אנחנו צריכים להביא את המצב הזה למקום טוב. כרגע הביטחון בגלל התוצאות לא מספיק חזק אבל כולם מאמינים ומאוחדים. אנחנו צריכים לנתב את הלחץ למקום טוב. אני עושה דרך מאד ארוכה לכאן ומאמין שבסוף הדברים יתחברו וניקח שלוש נקודות. זו גדולה של קבוצה שלמרות המצב כולם מתאמנים בשיא הרצינות וההתלהבות. אנחנו לא קבוצה שמתפרקת ומקבלת תבוסות, קל לנגח את נוף הגליל ולהגיד שירדה ליגה. הייתי מאד כועס על עצמי אם לא היינו ברמת מוטיבציה כמו זו של היום. אני עושה הכל כדי לשפר את הקבוצה. המהות של מנהיג כל הזמן לנסות ולנסות. אין בי שבב אחד של פסימיות, אני מאמין בקבוצה", סיכם.

בר כהן הוסיף: “כל השחקנים מודעים למצב ולמשחק הזה. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח. עד עכשיו בפלייאוף הפסדנו, אבל כל משחק לגופו. המצב לא מזהיר ואני יכול להבטיח שכל השחקנים יעשו הכל כדי להישאר בליגה. המפתח לניצחון מול פ"ת הוא להיות מאוחדים ולא להישבר".