"שלושה משחקים הכי קשים ומאתגרים שיש"

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה. מוזי: "עובדים מאוד קשה על מנת לייצר המשכיות"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 18:30) מול הפועל חדרה. הכניסה חופשית.

"היה לי יום מחויך. הרבה דברים התפרצו באותו משחק, אלילת המזל הייתה איתנו בדקה ה-30' ואנחנו צריכים לזכור את זה ולאחר מכן הכל התנקז למשחק אחד. הסיבה העיקרית לכך היא המחויבות וחוסר איבוד האמונה", אמר המאמן, שי ברדה, בפתח דבריו והוסיף כי "צריכים להמשיך, אנחנו הולכים לקראת שלושה משחקים הכי קשים ומאתגרים".

על המשחק הקרוב: "לא מקבל את זה שחדרה איבדה עניין בליגה ולא מצטרף לפסטיבל הזה. זאת קבוצה שרק במחזור האחרון איבדה את הסיכוי שלה להיות בפליאוף העליון, עשתה עונה מצוינת. הקבוצות שכביכול סיימו את העניין בליגה, הן הכי מסוכנות. שלושה משחקים מאוד קשים בעיקר מבחינה מנטלית. הפועל חדרה והפועל חיפה הן קבוצות שהפסידו את הפליאוף העליון בשנייה האחרונה, אי אפשר להחליט שקבוצה לא טובה".

על הסגל: "נבחן את מצבם של דיוויד וקיזיטו. זה לא רלוונטי מי יעלה, אנחנו צריכים להיות ממוקדי מטרה ומרוכזים. כשאתה זה שצריך ליצור את המומנטום, אתה חשוף ולכן צריכים להיות גם זהירים".

טימוטי מוזי, התייחס גם כן למשחק הקרוב ואמר: עובדים מאוד קשה על מנת לייצר המשכיות מהמשחק הקודם. נותנים דגש על הדברים הטובים במטרה לשפר אותם עוד יותר, וכמובן לא מזניחים את הדברים הפחות טובים".