"יש עוד שני משחקים ונתמקד בהם, אין תירוצים"

הפועל נוף הגליל אירחה אמש (שבת) את הפועל חדרה. ברדה: "צריכים להאשים את עצמנו, נשחק עד הסוף"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל אירחה אמש (שבת) את הפועל חדרה. תוצאת סיום 2-0 לאורחת.

צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל
צילום: חג'אג' רחאל


מאמן הקבוצה, שי ברדה, אמר בסיום: "נכשלנו, אני יכול לומר שניסינו לעשות הכל במהלך כל השבוע ודברים לא עבדו. אני צריך לבדוק מה קרה כי לא שיחקנו טוב וברגע שאתה רוצה להכריע בכל מחיר זה מה שקורה. הגענו למצבים ולא הבקענו. חצי שני הימרתי על כל הקופה. זה לא נעים אבל צריך להמשיך. התפזרנו לגמרי בחצי השני. לא נראינו כמו קובצה מסודרת וזה מה שקורה שהרצון גובר על הסדר. אני ראיתי פנדל מאה אחוז אבל מה אני יכול לעשות, אני משתדל לא להיות מהמאמנים שמתרצים, אבל לקבוצה הזו נשרק פנדל אחד העונה. זה הכדורגל, זה היה הופך את המשחק אבל לא בגלל זה הפסדנו. הסיכויים לא גבוהים אבל נשחק עד הסוף. הסיכויים ירדו משמעותית. אני חושב שהיית אווירה ממש טובה במהלך השבוע אבל לפעמים דברים לא מסתדרים. נקבל את הסיטואציה ונקווה לנס”.

על החילוף של ג'ון אוגו: "השיקול היה שג’ון שיחק שמונים ומשהו דקות פעם קודמת ולא רציתי שייפצע כמו איתן וולבלום. גם רציתי עוד שחקן התקפי. לא חושב שזו הסיבה להפסד”.

ג'ון אוגו הוסיף: "מרגיש טוב לחזור לשחק, אני עובד בשביל זה ועבדתי קשה לפני שחתמתי. האמנתי שאני יכול לעזור ואחרי הניצחון שבוע שעבר הייתה תחושה נפלאה. עבדנו קשה כל השבוע ולא הלך. יש עוד שני משחקים ונתמקד בהם, אין תירוצים. לא אהבתי את החילוף שלי אבל זו החלטה של המאמן שיודע מה טוב לקבוצה. אני כועס כי הפסדנו משחק שהיינו אמורים לנצח ולהציל את הקבוצה. חושב שהייתי יכול להשפיע עוד אם לא הייתי מוחלף אבל שוב, המאמן לקח את ההחלטה הנכונה מבחינתו. מאמין שזה אפשרי. צריך לנצח בק”ש כדי להישאר בחיים”.