"זה משחק אחרון שלי בקריירה, מקווים לסיים בטעם טוב"

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מחזור הנעילה בליגת העל מול הפועל חיפה, המשחק צפוי להיות משחקו האחרון של קפטן הקבוצה
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מחזור הנעילה בליגת העל מול הפועל חיפה (שבת, 19:00). המשחק צפוי להיות משחקו האחרון של קפטן הקבוצה, ראובן גל, שיפרוש מכדורגל בגיל 38 לאחר קריירה ארוכה במדי הקבוצה.

ראובן גל התייחס לקראת המשחק מחר ואמר: "זה משחק אחרון שלי בקריירה, זה הזמן לתלות את הנעליים. הגעתי לסיכום עם המועדון בתחילת שנה, רציתי שהסוף יהיה מתוק ולצערי זה לא קרה. משחק אחרון בקריירה, לא קל, לא ישנתי כל הלילה מכל המחשבות והפרפרים בבטן לרעה או לטובה, אני לא יודע. צריך לשים קאט בחיים ולהתקדם קדימה, אני מאמין שאני אשאר במועדון לעוד הרבה שנים, בתפקיד כזה או אחר. מקווים לעשות משחק אחרון טוב ולסיים בטעם טוב כמה שאפשר".

על הרגע שלא ישכח: "היו המון, כמובן בעונה שעברה שזכינו בתארים - גביע הטוטו ועליית ליגה. הבאנו את המועדון הזה לטופ של הכדורגל. אין לי ספק בכלל שהמועדון יחזור לימים יפים, אני בוטח בגיל, ההנהלה ורונן ראש העיר. אני מאמין שאנחנו עוד נגיע לליגה של הגדולים, נבנה פה משהו טוב יש פה תנאים של ליגת העל ושם המועדון צריך להיות".

מאמן הקבוצה, שי ברדה, הוסיף: "צריך לדעת לכבד את המקצוע, נכון שאין לזה חשיבות, אבל זה משחק ליגה אבל בכל משחק אתה בונה את השם שלך. יקבלו דקות שחקנים שפחות שיחקו. אנחנו נפרדים מבובי (ראובן גל) שהיה לי זכות ענקית לאמן את האישיות הזאת, גם מבחינת חדר ההלבשה וגם הרצון לנצח, לראות אותו עובד בצורה יוצאת דופן. זה שחקן שגדל במועדון הזה, מאחל לו הצלחה בהמשך ומקווה שנוף הגליל תהנה ממנו בהמשך".

על מצב הסגל: "יש שלושה שחקנים זרים ששוחררו כבר, אני לא יודע עדין כמה טימוטי מוזי וסתיו נחמני כשירים. נבוא למשחק להשתדל מצד אחד לתת שחקנים עוד דקות משחק ויש פה מועדון שמיצגים עד הסוף.