נפרדים מהקפטן

המשחק האחרון בליגת העל נגד הפועל חיפה יהיה גם משחקו האחרון בקריירה של הקפטן הוותיק של הפועל נוף הגליל שיפרוש מכדורגל לאחר קריירה ארוכה
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

המשחק האחרון בליגת העל של הפועל נוף בגליל, מחר נגד הפועל חיפה (אצטדיון גרין, 19:00), יהיה גם האחרון של קפטן הקבוצה, ראובן גל, שיפרוש מכדורגל בגיל 38 לאחר קריירה ארוכה במדי הקבוצה בה נולד. גל הוא שחקן הבית היחיד בקבוצה שעדיין מתגורר בעיר.

ראובן גל (בובי) עלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2000/01, עונת העלייה מהליגה הארצית ללאומית. ירון הוכנבוים אימן באותה עונה והיו"ר היה אבשלום נוריאל.
גל, שהפך לסמל הגדול של המועדון, מסכם את הקריירה: "נהניתי מכל שנייה במהלך השנים ששיחקתי כדורגל, כשעליתי לכל אימון נתתי את החיים שלי ‏למען המועדון הזה ועשיתי הכל כדי שהמועדון יצליח ‏ויגיע לאן שהגיע. ‏ עברתי ‏חוויות מטורפות במועדון, הצלחות לצד כישלונות. הכרתי מלא אנשים בכדורגל, שהם חלק מהמשפחה שלי היום. ‏רוצה להודות לכל מי ש‏חלק איתי את החדר הלבשה".

-מי היה המאמן שהבי אהבת לשחק תחתיו?
"ללא ספק אלדד שביט. איתו לקחנו את גביע הטוטו לליגה הארצית".

-משחק זכור במיוחד?
"לא פשוט לבחור, במרוצת השנים היו המון משחקים שנכנסו לתודעה, משחק מרגש שזכור לי במיוחד הוא המשחק נגד כפר קאסם במבחנים, משחק בו ניצחנו ונשארנו בליגה הלאומית".


-משפט סיום?
תודה רבה לכולם, גאה שהייתי חלק ממשפחת הפועל נוף הגליל במשך שנים רבות, מזמין את כולם להגיע מחר למשחק האחרון של בקריירה, חבל שזה יהיה גם משחק הפרידה של המועדון מליגת העל, אבל אני מאמין שעוד נחזור לשם בעתיד".

מהמועדון נמסר: "אנחנו מעריכים ומוקירים את תרומתו רבת השנים של בובי למועדון ואנחנו מתכוונים לארגן לו משחק פרידה רשמי, מול קבוצה מליגת העל. בינתיים אנחנו קוראים לאוהדים להגיע ולכבד אותו במשחק נגד הפועל חיפה".