ביקור בסגנון ברזילאי

כדורגלן העבר יהודה גבר, ששיחק במועדון בשנות ה- 70, הגיע לביקור מולדת וקפץ לאצטדיון גרין, שם התרשם מהמתקן המפואר. "הכל ברמה גבוהה, סטנדרטים בינלאומיים", פרגן
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

כדורגלן העבר של הפועל נוף הגליל, יהודה גבר, ששיחק בקבוצה בשנות ה-70 ומתגורר כבר שנים ארוכות בברזיל, הגיע לביקור מולדת בארץ וקפץ לביקור מרגש במועדון.

תחילתו של הביקור של גבר, שהגיע מלווה באשתו, ד"ר דבי, רופאה במקצועה, הייתה בפינת ההנצחה לזכר שחקני ומנהלי עבר של המועדון, שם מונצח אביו איגנץ ז"ל, שחקן עבר בימים הראשונים של המועדון, אשר שימש בהמשך כחבר הנהלה. "מרגש מאוד, כל הכבוד למועדון שלא שוכח את מי שתרם לו בעבר, בלי עבר אין עתיד", אמר יהודה גבר.

משם המשיך בסיור באצטדיון, בחדרי ההלבשה, בעמדת הטלוויזיה ובחדר VIP. "זה טירוף, ממש מדהים מה שקורה פה. הכל ברמה גבוהה, סטנדרטים בינלאומיים", אמר ולא הפסיק להתלהב.

יהודה גבר בעמדת ה-VIP
יהודה גבר בעמדת ה-VIP

כשעלה על כר הדשא שפע מחמאות. "אבא שלי שיחק במגרש בלי דשא במגרש מע"צ, אני שיחקתי על המגרש הזה, אבל זה הבדל של שמיים וארץ. היום יש פה כר דשא ברמה גבוהה, ממש פלס. בתקופתי הייתה גבעה במרכז המגרש וזה הפריע לנו לשחק. אם שלמה אדלר היה משחק על המגרש היום אין לי ספק שהיה מגיע לאירופה". את הביקור סיים בחדרו של המנכ"ל, גיל ברעם, שם נערך מיני טקס בו הוענקה לו מזכרת לזכר אביו וכן צעיף של המועדון.

יהודה גבר וגיל ברעם

"בכל פעם שאתה בארץ תבוא לבקר", אמר לו ברעם. יהודה גבר הודה בחום: "ריגשתם אותי, תמסרו דרישת שלום לכל מי שמכיר אותי, היו ימים יפים בהפועל נצרת עילית", אמר ולא שכח להודות לראש העיר. "אני שומע שרונן פלוט הוא בולדוזר אמיתי, היום הבנתי עד כמה זה נכון".