"אנחנו מבינים את המשמעות של המשחק, אין פה מקום לתירוצים"

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 18:00) נגד מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. ברקמן: "לא באים לשחק על תיקו"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 18:00) נגד מכבי פתח תקווה במסגרת ה-20 בליגת העל. הכניסה לנשים וילדים עד גיל 13- חופשית.




"הניצחון ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך"

"אני נמצא שני משחקים במועדון, משחק אחד עשינו תיקו מול הפועל תל אביב, לדעתי היינו גם צריכים לנצח בו. במשחק השני שיחקנו טוב אבל לא יעיל ולא חכם. כדורגל מושתת על ביטחון עצמי, הניצחון ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך", אמר המאמן שי ברדה בהתייחסו לקראת המשחק והוסיף כי "נעשה הכל כדי להשיג את זה ולעשות את זה בכדורגל שהנחלנו בשבועיים האחרונים".

"המשחק מול פ"ת הוא משחק חשוב, בשום משחק אסור להפסיד. זה משחק מול היריבה שלך לתחתית, אנחנו מבינים את המשמעות של המשחק, אנחנו אמנם נמצאים בחוסרים, אבל אין פה מקום לתירוצים, צריך לבוא ולתת את הכל", אמר.

על בניית הסגל: "שאפו למועדון שכן הולך בדרך שאני מאמין בה. אין פה טוב או לא טוב, כל מאמן מביא את הפילוסופיה שלו. אני מאמין בסופו של דבר שהכדורגל מוכרע על ידי שערים, כרגע אנחנו עם ארבעה שערים בשלושה משחקים, אנחנו צריכים לכבוש יותר, לשחק פתוח והתקפי, לעשות הכל כדי לשמח את הקהל".

קפטן הקבוצה, זניה ברקמן, הוסיף ואמר כי "רק ניצחון יעצור את הרצף השלילי, אנחנו רוצים להביא שלוש נקודות מחר. אנחנו לא באים לשחק על תיקו, באים לנצח את המשחק. לשם אנחנו מכוונים ואני מאמין שנעשה את זה".