מאמן הכדורגל דני גולן הלך לעולמו

דני גולן
גולן אימן במספר קדנציות בהפועל נוף הגליל ובין היתר הצליח להוביל את הקבוצה בחזרה לליגה הלאומית. מנכ"ל המועדון, גיל ברעם: "דני היה מאמן כדורגל בכל רמ"ח אבריו וחבר אישי שלי"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

מאמן הכדורגל דני גולן ז"ל, בן ה-64 תושב רמת ישי, הלך לעולמו. גולן אימן במספר קדנציות בהפועל נוף הגליל. הוא מונה לראשונה לתפקיד ב-2008/2009 כשהקבוצה נשרה לליגה הארצית והצליח להוביל את הקבוצה בחזרה לליגה הלאומית.

בעונת 2009/2010 סיימה הקבוצה במקום השישי בליגה הלאומית, במהלך העונה עזב המאמן גולן. בעונת 2011/2012 שב לקדנציה נוספת והשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית. בעונת 2012/2013, תחת גולן, הקבוצה כמעט וחזרה לליגה העל אך לבסוף סיימה במקום השלישי, לאחר שאיבדה יתרון מבטיח.

דני גולן ז"ל יחד עם יו"ר המועדון  רוני ליקוורניק ומנכ"ל המועדון דאז בועז טוביה
דני גולן ז"ל יחד עם יו"ר המועדון רוני ליקוורניק ומנכ"ל המועדון לשעבר בועז טוביה

גולן, ששימש בעבר כעוזר המאמן בפרילימאני הקפריסאית, בהפועל חיפה ובקבוצות נוספות, נחשב למאמן יסודי שהשחקנים היו אצלו במקום הראשון. הוא אימן את הקבוצה בתקופה שנוהלה על ידי מפרק מטעם בית המשפט ולא פעם אמר למנהל הקבוצה: "שלמו קודם לשחקנים, לי תשלמו אחרון", כך למשל, בארוחות קבוצתיות, נהג לאכול אחרון לא לפני שאחרון השחקנים ישב ואכל.

דני גולן ז"ל עם מנכ"ל המועדון לשעבר אלי אלפסי
דני גולן ז"ל עם מנכ"ל המועדון לשעבר אלי אלפסי

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם: "אני בהלם. דני היה מאמן כדורגל בכל רמ"ח אבריו. זו אבדה קשה. מעבר לכדורגל דני היה חבר אישי שלי. אני משתתף בצער המשפחה, יהיה זכרו ברוך".