הקבוצה ערכה הרמת כוסית לפסח

שחקני הפועל נוף הגליל הרימו כוסיות לחג במעמד ראש העיר, רונן פלוט. המסר היה ברור: "המועדון הזה ראוי לשחק בליגת העל". המנכ"ל גיל ברעם: "בואו נמשיך לחלום, זה אפשרי, זה יכול לקרות"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

 


במצב רוח מרומם לאור התוצאות האחרונות ובמיוחד לאחר הניצחון בשישי על מוליכת הטבלה בני יהודה 3:1 באצטדיון בלומפילד, התפנו שחקני הפועל נוף הגליל להרים היום (ראשון) כוסיות לחג הפסח שיחול מחר. האירוע שהתקיים במתחם אצטדיון גרין היה במעמד ראש העיר, רונן פלוט, סגנו דוד שינאן, חברי מועצת העיר מיכאל האסלר ומיכה קופיק ומכובדים אחרים.

המנכ"ל גיל ברעם היה הראשון שבירך. ברעם פתח את דבריו בתפילה חזרתם של החטופים משבי החמאס בעזה. "חג החרות בלעדי 133 החטופים הוא לא אותו הדבר", אמר.

"אנחנו בעונה חלומית", אמר האיש שמוביל את המועדון וציין את התוצאות המצוינות ובעיקר את היכולת שמציגה הקבוצה. "בואו נמשיך לחלום, זה אפשרי, זה יכול לקרות", העביר לשחקנים מסר לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה, שיתקיים באצטדיון בנתניה ב- 30 לחודש. 
"בואו נמשיך לחלום". מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם
"בואו נמשיך לחלום". מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם
אחריו דיבר ראש העיר, רונן פלוט, שהבהיר: "יהיו שינויים בעונה הבאה". יחד עם זאת אמר פלוט כי הוא מכוון לליגת העל ואלמלא תקופה פחות טובה הקבוצה הייתה היום בעמדת זינוק מצוינת לליגה הבכירה. האמנתי שזה יכול לקרות, אבל היו תקלות בדרך".
"המועדון הזה ראוי לשחק בליגת העל". ראש העיר, רונן פלוט
"המועדון הזה ראוי לשחק בליגת העל". ראש העיר, רונן פלוט
פלוט פרגן לקפטן הבלתי נגמר, ז'ניה ברקמן, שחגג 400 הופעות בליגה הלאומית. "כשז'ניה על המגרש אני רגוע", אמר ופרגן גם לשוער תומר ליטבינוב. פלוט דיבר גם על הדו קיום בקבוצה. אצלנו אין יהודי או ערבים. אצלנו כולם משפחת הפועל נוף הגליל", אמר. פלוט סיים גם הוא בתפילה לשלום החטופים שנמצאים בשבי החמאס. "שיחזרו הביתה בשלום", ביקש.