מיזם מיוחד בנוף הגליל: ציוד ספורט למשפחות מוחלשות

סבסטיאן פטרון יחד עם ראשי המועדון
במסגרת המיזם של עמותת "יד לעזרה", נהנים עשרות שחקנים צעירים במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל מציוד ספורט איכותי של החברה הגרמנית ובחינם. סבסטיאן פטרון, מנהל מחלקת הומניטרית בעמותה: "מרגש לעזור כמה שאפשר לאנשים להתקדם בחיים"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

ציוד ספורט איכותי של חברת אדידס בשווי עשרות אלפי שקלים חולק בימים האחרונים לעשרות ילדים ממשפחות קשות יום במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל וכן לילדים עולים בעיר במסגרת פרויקט מיוחד של עמותת "יד לעזרה" והפועל נוף הגליל.

"יד לעזרה" פועלת כבר שנים רבות מ"בית שלום" – וילה בקיסריה, שיועדה לרווחתם ושהותם של ניצולי השואה בלבד. הווילה המרשימה משמשת כמקום מפגש לעשרות חוגים, הרצאות, סדנאות, שיעורים ומפגשי לימוד, מופעי אומנות, מוסיקה ותרבות במהלך כל השנה לעשרות אלפי ניצולי השואה החיים ברחבי ישראל. העמותה ארגנה לאחרונה תרומה בשווי עשרות אלפי שקלים של gain germa  (global aid relief) ששלחה לארץ ציוד ספורט איכותי של אדידס שכולל נעליים, מעילים, טרנינגים, מעילי רוח ועוד.

הארגון הוקם על ידי הפילנתרופ ואיש העסקים אנדרי גשיורובסקי ועל הניהול היומיומי אחראי כיום בנו, לוק גשיורובסקי, יחד עם צוות עובדים מקצועי ומסור הפועל במגוון פרויקטים למען הקהילה והנזקקים. מי שניהל את המבצע בפועל הוא סבסטיאן פטרון, מנהל מחלקת הומניטרית בעמותה, שלפני מספר שנים ארגן תרומה דומה להפועל נוף הגליל.

מנהל הקבוצה, שרון סויסה, עם הציוד
מנהל הקבוצה, שרון סויסה, עם הציוד

"נעלי אדידס זה לוקסוס גדול עבורי"

מ', שחקן צעיר בן 15 במחלקת הנוער לא הסתיר את התרגשותו כשקיבל את החבילה. "אלו דברים שלא יכולתי לקבל בחיים, כי להורים שלי פשוט אין כסף, המצב קשה ואני מבין אותו. תודה להפועל נוף הגליל שחשבו עלי, תודה לעמותת יד לעזרה שעושים דברים מדהימים".

ל', אף הוא שחקן המחלקה, הודה בהתרגשות שוב ושוב. "הורים שלי גרושים, אני חי עם אימא שלי שעובדת במשמרות כדי לפרנס אותי ואת שתי אחיותיי. לפעמים הכסף לא מספיק אפילו לאוכל, אז נעלי אדידס זה לוקסוס גדול עבורי. תודה רבה לכל מי שעמד מאחורי המבצע הזה".

סבסטיאן פטרון מנהל מחלקת הומניטרית: "עמותת "יד לעזרה" לישראל קיימת כבר 14 שנה, עיקר פעילותנו היא למען ניצולי שואה, אבל גם בעזרה לעולים חדשים, אנו עובדים עם נערים בפנימיות, עוזרים למשרדי הרווחה והקליטה, לאנשים במצב סוציואקונומי קשה, לאימהות חד הוריות, אנחנו פועלים בנוף הגליל כי אנחנו יודעים ששם צריכים את העזרה שלנו, זה באמת מרגש לעזור כמה שאפשר לאנשים להתקדם בחיים. אנחנו מקבלים תרומות מכל העולם, מאחורינו יש הרבה אנשים אוהבי ישראל, גם נוצרים שתורמים ציוד רפואי, בגדי ספורט ועוד".

מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם אמר: "שמח על ההזדמנות שניתנה לנו כמועדון לסייע למשפחות מוחלשות. מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל חרט על דגלו את  נושא העזרה למשפחות אלה וגם לעולים החדשים".