"ניצחון מאוד מאוד חשוב, צריכים להסתכל קדימה"

הפועל נוף הגליל התארחה באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה. תוצאות סיום 0-4. חביבאללה: "אנחנו עדין מתחת לקו האדום וצריכים לעבוד קשה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה הערב (שבת) באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה. תוצאות סיום 0-4 לנוף הגליל (גוטיירי טומלין, דיוויד טווה, וויליאם קיזיטו ועבדאללה חליחל)

מאמן הקבוצה, שי ברדה, סיכם את הניצחון בסיום: “לא חלמתי על התוצאה הזאת. שואלים אותי מאיפה אני שואב את האופטימיות הזאת, אני מרגיש את השחקנים ורואה אותם, אלו הסיבות שאני שואב את האופטימיות. עכשיו זה התפוצץ, אנחנו חייבים המון למרינוביץ’ עם העצירה של הפנדל. אני מאמין במקום הזה, ככה מועדון צריך להתנהל. צבירת הנקודות שלי היא לא מי יודע מה, אני חייב להודות. למרות הסיטואציה אני קם עם חיוך, יש משהו מיוחד במועדון הזה”.

"אני מבטיח שאעשה הכל. מה קרה היום? הכדורים נכנסו, גם אלילת המזל הייתה איתנו. זה סוג של קארמה, כשעובדים קשה בסוף זה מגיע. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות, יש שלושה משחקים עכשיו. הרווחנו את ג’ון אוגו, הוא השיל כמעט 9 קילו, לא היה לי ספק שיגיעו פציעות. יש לנו קשר מצוין. זה ניצחון מאוד מאוד חשוב, צריכים להסתכל קדימה. חליחל חלוץ פנטסטי והוא כל הזמן עובד, אמשיך להשתמש בו, הוא שחקן מצוין. אמשיך להיות עם השחקנים שלי, עכשיו מימונה תרבחו ותסעדו”.

והיב חביבאללה הוסיף: "ידענו שנצטרך לב ונשמה, נתנו את הכל וניצחנו. יש לנו שלושה משחקים לתת יותר, לעשות הכל כדי להישאר בליגה. היום? הבקענו שערים, בניגוד למשחקים אחרים, ולהביא את הניצחון. אנחנו עדין מתחת לקו האדום וצריכים לעבוד קשה".