"אני מלא הכרת הטוב למועדון"

קפטן הקבוצה בעבר, ליעד אלמליח, מתרגש לקראת טקס הפרישה לכבודו: "תמיד אשאר אוהד הקבוצה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

קפטן הקבוצה בעבר, ליעד אלמליח, מתרגש לקראת טקס הפרישה לכבודו. "מודה לגיל ברעם ולשרון סוויסה על המחווה. מאחל למועדון הצלחה ותמיד אשאר אוהד הקבוצה"

"מרגש מאוד לחזור לגרין. אני מודה לגיל ברעם ולשרון סוויסה על המחווה. אני מלא הכרת הטוב למועדון, שהיווה בית עבורי במשך 8 שנים רצופות", אומר ליעד אלמליח, קפטן הפועל נוף הגליל לשעבר, שהקבוצה תקיים לכבודו טקס פרישה חגיגי לפני המשחק ביום שישי נגד הפועל אום אל פאחם ( 16:00).

אלמליח, היום בן 35, שיחק 8 עונות במדי הקבוצה וערך 287 הופעות. הוא הגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, התחיל כקשר אחורי ובהמשך הוסט לעמדת הבלם האחורי. בין ההישגים שלו עם הקבוצה: זכיה בגביע הטוטו ועלייה לליגת העל. "מרגיש פספוס שלא זכיתי להיות עם הקבוצה בליגת העל", הוא אומר לאחר שהמאמן ירון הוכנבוים החליט לוותר על שרותיו בליגה הבכירה.

"נשארנו משפחה אחת" | אלמליח (מימין)

"הרגשתי פספוס שלא זכיתי להיות חלק מהמועדון בליגת העל. מצד אחד מאוד רציתי לתרום למועדון מהניסיון שלי ומצד שני עניין השבת הדיר שינה מעיניי", הוא מסביר, "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום. השם החליט שזה הרגע להתפתח בתחומים אחרים והיום אני מודה על כך".

על התקופה בה שיחק בקבוצה אומר אלמליח, תושב כרמיאל, נשוי לנופר ואב למיה 10, רפאל 7 ורום 5: "ללא ספק ידענו שנים קשות ושנים מדהימות אך בכולן נשארנו משפחה אחת. אני שמח שבמשמרת שלי עמדנו במשימה ועלינו לליגת העל. אני מאחל למועדון הצלחה ותמיד אשאר אוהד הקבוצה".

על המאמנים תחתם אהב לשחק אומר אלמליח: "רוב השנים במועדון התאמנתי תחת ירון הוכנבוים, ככה שרוב החוויות היו בתקופתו. במהלך הקריירה עברתי המון מאמנים, מאלישע לוי ועד אלירן חודדה הצעיר. אין לי ספק שאלירן חודדה עוד יגיע לצמרת הכדורגל הישראלי בזכות החריצות והיושרה המקצועית".

-מי השחקנים איתם נהנית לשחק?

"גיא דיין ואלירן חודדה. הם הקרינו המון שקט וביטחון על הקבוצה כולה. הם היו מנהיגים אמיתיים ושחקנים טובים".