מח' 7: הפועל נוף הגליל-מכבי פתח תקווה | סיכום המשחק

טימוטי מוזי
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
הוכנבוים: "לא נעים להפסיד ככה, לא הצלחנו במשימה למרות שהגענו למצבי הבקעה. נחזור דרך אימונים קשה ושיחות"

הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל באצטדיון המושבה למשחק מול מכבי פתח תקווה. תוצאת סיום: 4-0 מכבי פתח תקווה.

הרכב: סטפן מרינוביץ', טימוטי מוזי, זניה ברקמן, ירין פרץ, דולב אזולאי (דיוויד אקווה 46') אלי בלילתי, רועי שוקרני (והיב חביבאללה 60'), אלעד שחף(קאוון פרייטר 60'), פדרו פטראצי (סולומון דניאל 46'), סתיו נחמני, וויליאם קיזיטו (בר כהן 82').

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, אמר בסיום: "לא נעים להפסיד ככה. יש לנו בעיה במשחק ההגנה. גוטיירי סיים את העונה, זה משפיע עלינו לצערי. חבל שאין לי מילים אחרות להגיד לשחקנים שלי. עובדים קשה, אני מקווה שיאשרו לי להביא בלם במקום גוטיירי טומלין. השלמתי עם התוצאה עשרים דקות לפני הסיום. ב-2:0 ניסינו להשוות בכל מחיר, להביא את הנקודה. אולי הפרש השערים יכול לקבוע בסוף, אבל אני רוצה נקודות".

"אני רוצה נקודות". ירון הוכנבוים
"אני רוצה נקודות". ירון הוכנבוים

"לא הצלחנו במשימה, למרות שהגענו ל-4-5 מצבים של 100% שער. הגענו ב-0:0 למצב כזה בשבוע שעבר, כשאתה לא מבקיע זאת בעיה. נחזור דרך אימונים קשים ושיחות, אנחנו יודעים לעבוד ונעשה הכל כדי להביא תוצאה טובה יותר נגד בית"ר ירושלים בשבוע הבא. ננסה להבקיע ולשים את הלחץ עליהם", הוסיף.