הסלובני ליאון סבר צפוי להיות הזר השלישי

ליאון סבר
הקשר והחלוץ הבלגי-סלובני בן ה-25 נחת השבוע בישראל והצטרף לאימוני הקבוצה. את העונה הנוכחית פתח במדי קבוצת דקני מהליגה השנייה בסלובניה
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

ליאון סבר, קשר חלוץ בלגי-סלובני בן 25, אמור להיות הזר השלישי של המועדון. סבר, לשעבר שחקן הנבחרת הצעירה של סלובניה, נולד בבריסל והחל את הקריירה שלו בסלובניה. סבר שיחק לאורך הקריירה בליגה הראשונה בסלובניה.

את העונה הנוכחית פתח במדי קבוצת דקני מהליגה השנייה בסלובניה ורשם ארבעה שערים וחמישה בישולים ב-14 משחקים ובהמשך הצטרף למאניהספור מהליגה שנייה בטורקיה, אולם המאמן שהחתים אותו פוטר והקבוצה החליטה לסיים את דרכו. אם יעבור בבקרה עשוי לערוך הופעת בכורה כבר ביום ראשון בגביע נגד הפועל הרצליה. סבר מחליף את הסנגלי, מוחמדו לאמין דיטא, שנבחן בקבוצה ולא הרשים.


סבר אמר בפתח אימון הבכורה שלו: "אני אשמח להצטרף למשפחת הפועל נוף הגליל זו הקבוצה שרצתה אותי הכי הרבה וחובת ההוכחה היא עליי. מאמין שאתרום לקבוצה בצד המקצועי ואספק לקהל לא מעט רגעים מרגשים".

כמו כן, הצטרפו לקבוצה עד כה בחלון העברות השוער גיל ברדה משמשון תל אביב, המגן איימן עלי שפתח את העונה באיחוד בני שפרעם, הקשר בשאר מחאג'נה מהפועל אום אל פחם והחלוץ בן מייזן.