"רצינו להעפיל לשלב הבא וזה לא צלח. מתמקדים בליגה"

ראובן גל
בלם הקבוצה ראובן גל והמאמן ירון הוכנבוים סיכמו את המשחק מול מכבי פתח תקווה (2-0) במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. הוכנבוים: "עד ינואר יש שלושה משחקים חשובים בליגה ואנחנו מרוכזים בזה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל אירחה בביתה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה את מכבי פתח תקווה. תוצאת הסיום: 2-0 לאורחים.

בלמה של הקבוצה, ראובן גל, התייחס בסיום המשחק ואמר כי "ההפסד כואב. אני רוצה להודות לראשי המועדון ולירון שנתנו לי לשחק בגביע. רצינו להעפיל לשלב הבא וזה לא צלח, כי יש לנו סגל קצר, המשחק בשלישי מאוד חשוב בשבילנו, נתנו לכמה שחקנים לנוח. מתמקדים בליגה".

על המשך העונה: "אני מאמין בצוות ובשחקנים, זה קורה שיש נפילות וכרגע אנחנו קצת במומנטום לא טוב. מאמין שביום שלישי, שחקנים יבואו אחרי המנוחה שהם קיבלו היום ויוכיחו את עצמם. אני מאמין ובטוח שנעמוד במטרה שלנו ונשאר בליגה".

רועי שוקרני (צילום: חג'אג' רחאל)
 (צילום: חג'אג' רחאל)

לביא שוקרון

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התייחס גם הוא בסיום ואמר: "עשינו את החישובים שלנו, ולאור העובדה שיש משחק גם בשלישי וגם במוצאי שבת הבאה, החלטנו לעלות עם פחות שחקני הרכב. אנחנו שלמים עם זה. שיחקו כמה שחקנים שלא שיחקו אפילו לא דקת משחק אחת מתחילת העונה וזו הייתה הזדמנות טובה לתת להם את הבמה להוכיח, מעבר למנוחה שרצינו לתת לכמה שחקנים".

על חלון ההעברות: "נעשה כמה רענונים, אבל אנחנו יותר בונים על השחקנים שנמצאים כאן והביאו אותנו לאיפה שאנחנו נמצאים עד עכשיו. עד ינואר יש שלושה משחקים חשובים בליגה ואנחנו מרוכזים בזה".