"במשחקים כאלה אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו"

שחקני הקבוצה ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15) נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. חליחל: "התאבדות על שלוש נקודות"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15) נגד בית"ר ירושלים במסגרת ה-21 בליגת העל (ללא קהל).


"עובדים קשה בשביל המשחק הזה"

"הצטרפו לא מעט שחקנים, שוחררו שחקנים, יש שיטה חדשה, יש סגנון חדש, נשתדל שזה יתחבר בדיוק כמו שאנחנו רוצים", אמר מאמן הקבוצה שי ברדה והוסיף כי "מבחינה חברתית הם התחברו בצורה טובה מאוד".

על המשחק מול בית"ר ירושלים: "אנחנו צריכים לשחק באותה השיטה וזה מה שיקרה. בסופו של דבר במשחקים כאלה אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו, אני פחות מסתכל על הקבוצות היריבות. אנחנו צריכים להביא הרבה תשוקה ומחויבות למשחק, להוסיף איכות, לבוא רגועים ומרוכזים ולעשות את העבודה. אם נעשה את הדברים כמו שאנחנו רוצים, אני אופטימי".

החלוץ, עבדאללה חליחל, סיפר על קבלת הפנים: "קיבלתי אותי כמו שצריך, יש פה קבוצה טובה ואנשים טובים, התחברתי לכולם. אני לא חושב שנוף הגליל היא קבוצה קטנה, זה מועדון טוב עם שחקנים טובים, נעבוד הכי קשה שאפשר בשביל המועדון שלו". על המשחק הקרוב: "כל משחק עכשיו זה התאבדות על שלוש נקודות ואנחנו כאן כדי לעשות את זה".

קשר הקבוצה, טימוטי מוזי, התייחס לשער הניצחון שכבש במחזור הקודם ואמר: "רגע מאוד משמח עבורי, אני שמח שזה עזר לקבוצה לעצור את כדור השלג הזה, אני מקווה שאנחנו נמשיך ככה". על המשחק מול בית"ר ירושלים: "אנחנו עובדים קשה כל השבוע בשביל המשחק הזה. זה משחק קשה ואני מקווה שנעשה את העבודה.

החלוץ, והיב חביבאללה, הוסיף: "משחק קשה מצפה לנו, נבוא מוכנים כמה שיותר כדי לחזור הביתה עם שלוש נקודות. הקהל יהיה חסר לנו, במשחק כזה אנחנו צריכים אותם איתנו, אבל נתמודד גם עם זה.