"אסור לנו לבוא עם תירוצים, צריכים לדעת לקחת נקודות"

שחקני הקבוצה ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי חיפה. חביבאללה: "באים כדי לשחק את הכדורגל שלנו"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

שחקני הקבוצה ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (15:00, סמי עופר) מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל.

"אין קסמים, בכדורגל צריך לדעת לעבור הכל"

מאמן הקבוצה, שי ברדה, התייחס להתמודדות הצפויה ואמר: "אנחנו משחקים בליגת העל וחלק מהמשחקים כוללים מפגש מול מכבי חיפה, נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, שמחליפה מערכים וחושבת מחוץ לקבוצה. משחק קשה מאוד. אני מרוכז בעבודה ובדרך שלי, יש פה קבוצה שמצד אחד חסרת ניסיון בליגת העל, מצד שני יש שישה שחקנים שחזרו מפציעה או לא שיחקו כדורגל המון זמן, אנחנו מתמודדים עם זה, לא פשוט ומאתגר. אסור לנו לבוא עם תירוצים, צריכים לדעת לקחת נקודות לא משנה באיזה מגרש אתה מגיע, אני לא מכיר את המושג תפאורה. זה לא רלוונטי על מה אנחנו עובדים, אלא הגישה. נגד מכבי תל אביב התעוררנו בדקה ה-20, כשהיה מאוחר מדי, אמנם הצלחנו לחזור והיינו קרובים לכבוש, אבל לצערי כבשו רק שער אחד. יש לנו שלושה משחקים מול קבוצות שצריך לראות את התקציב שלהם והתוצאות שלהם כדי להבין את העוצמות שיש במועדונים האלה, אבל זה חלק מהזכות בלהיות בליגת העל. אין קסמים, בכדורגל צריך לדעת לעבור הכל והדברים קורים תוך כדי".

"אתה צריך להחזיר שחקנים שלא שיחקו תקופה מאוד ארוכה, מצד שני אתה עובר בין שיטות ובצד השלישי אתה צריך להביא תוצאות. מטריד אותי שאנחנו לא לוקחים נקודות בשני המשחקים האחרונים כי אנחנו קבוצת תחתית ואנחנו צריכים לקחת נקודות כל הזמן. אני מאמין שדברים יתחברו, אנחנו עושים ברוב הזמן את הדברים נכון. יש הרבה דברים שמאפיינים קבוצה שאנחנו לפעמיים מאבדים פוקוס, ריכוז, סופגים שער ואז צריכים לרדוף מול היריבה. יש כל כך הרבה אלמנטים שצריך לחבר אותם ביחד. זה מקצוע מאוד מאתגר, אני מקווה שכל האלמנטים יתחברו. אני עובד איתם כל השבוע, אני רואה את הרצון שלהם, התשוקה, מקווה שניקח נקודות. אני והצוות עובדים 24-7 ומקווה שנצליח לעמוד במשימה", הוסיף.

על מצבת הפצועים: "טימוטי מוזי יחזור לסגל, איתן וולבלום עבר בדיקות כשירות והוא כשיר ויהיה בסגל. מנגד ג'ון אוגו לא התאמן, נפצע במשחק מול מכבי תל אביב וייעדר מהמשחק".

חלוץ הקבוצה, והיב חביבאללה, הוסיף: "אנחנו באים כדי לשחק את הכדורגל שלנו, לתקוף, ליהנות מהאווירה ולעשות תוצאה טובה. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים שרוצים לצאת משם עם תוצאה טובה ונעשה הכל כדי שזה יקרה. אנחנו צריכים להיות עם ביטחון, ללחוץ, לא לפחד מהם, לתת הכל. אנחנו מאמינים".