"באנו לעשות את העבודה ולהוכיח שאנחנו פה"

הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל מול מכבי חיפה. שי ברדה: "נוף הגליל חייה ונושמת. אני אהפוך את העולם כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל התארחה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל מול מכבי חיפה. תוצאת סיום: 1-1 (עבדאללה חליחל 84')

 


מאמן הפועל נוף הגליל, שי ברדה, אמר בסיום: "לחצנו את מכבי חיפה עם שני שחקנים כל הזמן, היא קבוצה אדירה אבל כדי לצמצם איכויות, צריך ללחוץ בשטח של היריבה. אנחנו עושים את זה, אבל הפסדנו בחלק מהמשחקים אז לא מדברים על זה. לא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה. מבחינת התקשורת, נוף הגליל לא הייתה קיימת אבל היא חייה ונושמת. אני אהפוך את העולם כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה. אנחנו פה, עובדים ונעשה הכל כדי שנשאר. לא הסתכלתי על המשחק הקודם, נוף הגליל שיחקה במשך כחמש שנים באותה שיטה ופילוסופיה. המאמן צריך להשריש את האני מאמין שלו לתוך הקבוצה, אמנם בזמן מאוד קצר. אחרי הכל, מדובר בנקודה אחת.

על השינוי הטקטי: "אחרי הפציעה של ניר לקס, נהיה לנו חור באמצע וז'ניה היה מצוין בעיקר בכדורים השניים, זה קפטן של הקבוצה עם לב מאוד רחב, אני לחלוטין מרוצה מההופעה שלו".

קשרה של הקבוצה, טימוטי מוזי, הוסיף ואמר: "הגעתי לנוף הגליל בשביל לשחק ולהצליח, בשבילי ובשביל הקבוצה. באנו לעשות את העבודה. שי דיבר איתנו, הכין אותנו ואמר לנו- 'תתמקדו במשחק'. באנו במטרה אחת וזה לנצח, זה הכניס אותנו לרעל, להוכיח שאנחנו פה ונשארים פה.