לרגל חודש המודעות לאוטיזם: נוף הגליל אירחה כיתת ASD

שבעת התלמידים מבית הספר אורט אלון בנוף הגליל צפו באימון, התרשמו מהמתקן ואפילו קיימו משחקון מקוצר מול השחקנים
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

לרגל חודש המודעות לאוטיזם אירחה הפועל נוף הגליל, כיתת ASD מבית הספר אורט אלון בנוף הגליל שכל תלמידיה, שבעה במספר בעלי צרכים מיוחדים. התלמידים הגיעו למפגש עם המחנכים שלהם, תומר בן נון ונעם בר. מי שיצרה את הקשר עם המועדון היא תומכת ההוראה ליזה פלקין. הילדים בני ה- 13 מתפקדים מבחינה קוגנטיבית בין בינוני לגבוה.

כיום חיים בישראל למעלה מ- 40,000 ילדים, מתבגרים ובוגרים המאובחנים על הרצף האוטיסטי, מגיל שנה וחצי ועד גיל הזהב. המספר הזה בשינוי מתמיד: קצב הגידול עולה, ובכל שנה מתווספים כ-13% בממוצע למספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי. נכון להיום, 1 מכל 78 ילדים שנולדים בישראל יאובחן עם אוטיזם.

התלמידים הגיעו לאימון לבקשתם והיו אורחי המועדון. הם צפו באימון, התרשמו מהמתקן ואפילו קיימו משחקון מקוצר מול השחקנים בו הפגינו את כישוריהם. אחרי דברי ברכה של המנכ"ל, גיל ברעם, שאמר להם שהוא שמח וגאה לארח אותם, פונקו הילדים בשי מהמועדון.

המנכ"ל גיל ברעם סיכם: "מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל שם לו כמטרה לגלות מעורבות בקהילה ולהתערות בה. אני שמח על הביקור היום, שמגלה שהפועל נוף הגליל היא הרבה מעבר לרק מועדון כדורגל. נשמח לארח אצלנו כל גוף שיבקש".