הרמת כוסית לקראת השנה החדשה

בהרמת כוסית שנערכה באצטדיון, נכחו השחקנים, עובדי המועדון ונציגי העירייה. גיל ברעם: ״ההזדמנות שלנו לצאת לדרך חדשה״. סגן ראש העיר, סמיון ברון: "תעלו גאים ותשחקו עם הנשמה"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

המועדון ערך היום (רביעי) את טקס הרמת הכוסית המסורתית לרגל ראש השנה והחגים שבפתח בהשתתפות השחקנים, עובדי המועדון, נציגי העירייה ובראשם סגן ראש העיר סמיון ברון, וכן הרב שמשון הלפרין המלווה את הקבוצה לאורך שנים.

הרב הלפרין איחל לשחקנים ולקבוצה שנה ועונה מוצלחת וזיכה את הנוכחים במצוות מצוות שמיעת תרועת השופר. בהמשך, איחל סגן ראש העיר סמיון ברון הצלחה בהמשך העונה וביקש: "תעלו גאים ותשחקו עם הנשמה. יש כאן מועדון עם תנאים מצויינים, יש קבוצות באירופה שאין להם את כל זה. כל מה שצריך שתשחקו עם הנשמה ותרצו להצליח גם בשביל העיר".


יו"ר המועדון, רוני ליקוורניק, ביקש מהשחקנים לעלות למשחק מחר בגב מתוח ובראש מורם. "זה כבר יעשה את כל ההבדל. אחרי שדורכים על רגל שמאל, מגיעה ישר רגל ימין", אמר. בסיום, בירך מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, את הנוכחים בברכת שנה טובה ואת המאמן ירון הוכנבוים על חזרתו לסגל, וכן את המנהל המקצועי גיורגי דרסיליה ועוזרת המאמן איריס אנטמן על הצטרפותם לסגל המקצועי.

"פתחנו את העונה לא טוב. אני שמח שירון נענה שוב וחזר אלינו, זו ההזדמנות שלנו לצאת לדרך חדשה. אני מאמין בכל אחד ואחד מכם ויודע למה אתם מסוגלים. זה אך ורק בידיים וברגלים שלנו", אמר ברעם.


בתוך כך, הקבוצה הורגלה במסגרת סיבוב ז׳ של גביע המדינה מול הפועל מרמורק מליגה א׳ דרום.