כשגדי שר פגש את שמעון דהן

מפגש מרגש בוושינגטון, ארצות הברית, בין שני שחקני עבר של הפועל נצרת עילית, שהעלו נשכחות מהימים היפים של פעם
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

מפגש מרגש ונוסטלגי היה בשבוע האחרון בוושינגטון, ארצות הברית, בין שני שחקני עבר של הפועל נוף הגליל. המגן גדי שר ושחקן הכנף שמעון (נענע) דהן, שהתרגשו לפגוש איש את רעהו ובמשך יום שלם העלו זיכרונות מהתקופה היפה של פעם, במדי הפועל נצרת עילית.

המפגש התקיים הודות לטיול פרטי, שערך גדי שר, היום מורה לנהיגה ועדיין תושב נוף הגליל, לדהן המתגורר כבר עשרות שנים בארצות הברית. "כשסגרתי טיול לארצות הברית לא היה לי ספק שאפגוש שם את שמעון", אמר וקבע עם שחקן הכנף המהיר של פעם, שמודה כי כבר שנים ארוכות לא נגע בכדור.

"האמריקאים לא כל כך אוהבים כדורגל, זה לא כל כך פופולארי כאן, כך שלא יוצא לי לשחק כדורגל, אפילו בשכונה", מסביר דהן, שביקש למסור ד"ש לכל החברים בישראל.

שמעון דהן מתגורר באושיין סיטי, עיירת נופש על שפת האוקינוס ועובד בעיריית המקומית. הוא מספר על קהילה יהודית גדולה השומרת על קשר חברתי. "בחגים בית הכנסת שלנו היה מפוצץ, אנחנו נפגשים באופן קבוע", מספר דהן שמודה: "אני מתגעגע לפלאפל של טומסיס, בעיקר לחבר'ה ולהוויה. נצרת עילית של פעם הייתה המקום הכי טוב בעולם. היה כיף לגדול שם. היו שם אחלה אנשים. אני מבין שבשנים האחרונות העיר עבר שינוי רציני ושזה לא מה שהיה שם, אבל יש שם ראש עיר בולדוזר ואני מאמין שיחזיר את הימים היפים".

גדי שר הזמין את שמעון דהן ואת רעייתו האמריקאית ברברה לביתו במהלך ביקורם הבא בישראל. "כרגע לא מתוכנן כלום, אבל הרצון לחזור לבקר בישראל תמיד ישנו", הוא מספר.