נחנך מתקן נוער בהשקעה של 20 מיליון שקל בנוף הגליל

קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל גברה 1-2 על מכבי חיפה. ראש העיר: "המתקן הזה שייך לכל בני העיר"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

אירוע חנוכת האצטדיון התקיים אמש בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, יו"ר, רב העיר, ישעיהו הרצל, יו"ר ההתאחדות לכדורגל , אורן חסון, מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, מנכ"ל התאחדות הכדורגל, יוסי שרעבי, יו"ר מחלקת הספורט במשרד התרבות והספורט עופר בוסתן, ראשי הפועל נוף הגליל ומאות משחקני מחלקת הנוער בנוף הגליל.

קבוצות הנוער של נוף הגליל ומכבי חיפה התמודדו במשחק חנוכת האצטדיון, שבהקמתו הושקעו כ- 20 מיליון שקל, בסיוע מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ומשרד הפנים. תוצאת הסיום: ניצחון 1-2 לנוף הגליל בהדרכת דני אומנסקי.

המשחק נערך בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי נגד האלימות, הגזענות וחוסר הסובלנות כלפי האחר בחברה הישראלית

ראש העיר, רונן פלוט: "המתקן הזה שייך לכל בני העיר. אני רוצה לראות אותם משחקים כדורגל, מתאמנים ומבלים את שעות הפנאי בפעילות ספורטיבית בריאה ומהנה על מגרש יפה ומושקע".

יו"ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון: "לפני שנה וחצי היינו כאן בפתיחת אצטדיון גרין החדש וכיום אנחנו כאן בפתיחה של אצטדיון לנוער, מתקן מדהים שלא היה כמוהו לילדים ולנוער בישראל. יש כאן ראש עיר שמבין את חשיבות ערכי הספורט למצוינות, משמעת עצמית, אחריות ועבודת צוות".

מנכ"ל המנהלת, ניקולס לב: "מתקן כזה אין בכל הארץ לילדים ולנוער. אני מאמין שמכאן יגדלו שחקני העתיד, אבל גם מי שלא יהיה שחקן יהפוך לאדם טוב יותר".