גיא דיין פורש ומצטרף לצוות המקצועי

דיין בן ה-36 רשם במדי הפועל נוף הגליל 138 הופעות וכבש 35 שערים: "זו דרך חדשה עבורי". מנכ"ל המועדון: "גיא הפך לסמל במועדון"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

בגיל 36 תולה הכדורגלן הוותיק, גיא דיין, את הנעליים ומצטרף לצוות המקצועי. דיין ישמש כעוזרו של ירון הוכנבוים וינסה לסייע לו להשאיר את המועדון בליגה הלאומית. דיין הודה לראשי המועדון ולמאמן ירון הוכנבוים על האמון, לאחר שרשם 138 הופעות וכבש 35 שערי במדי הקבוצה.

"זו דרך חדשה עבורי, מקווה להצליח כמו שהצלחתי ככדורגלן", אמר בהתרגשות השחקן שבגיל 17 עבר מהפועל בית שאן להפועל כפר סבא, ששיחקה אז בליגה הבכירה. "אליאס לוי אימן אותי בנוער והמליץ עלי לאחיו אלישע, שאימן אז את כפר סבא וכל השאר זה היסטוריה", משחזר דיין, שהספיק לשחק בליגת העל גם במדי הפועל עכו, מכבי אחי נצרת והפועל פתח תקווה.

דיין שהצטרף לראשונה לנוף הגליל בתחילת עונת 2017-18, רשם במדי הפועל נוף הגליל 138 הופעות וכבש 35 שערים. כמו כן היה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע הטוטו ולחזרת הקבוצה לליגת העל לאחר 15 שנות היעדרות.

גיא דיין: "אני עדיין לא מעכל את זה שאני כבר לא משחק, האסימון עדיין לא יורד, אני מניח שזה יקרה במשחק הראשון, כשכבר לא אתכונן כמו שחקן ולא אתלבש עם השחקנים בחדר ההלבשה. ללא ספק זה יהיה חסר לי ואפילו חסר מאוד, אבל קיבלתי החלטה שהגיע זמן לפרוש ולפנות לתחום האימון. מאחל לעצמי שהקריירה כמאמן תהיה לא פחות טובה מהקריירה כשחקן".

מנכ"ל הפועל נוף גיל ברעם, מסר: "גיא הפך לסמל במועדון ואני מאמין שאת הלב והנשמה שהוא נתן על המגרש, הוא ללא ספק ייתן גם על הקווים".