חגי גולדנברג חתם במועדון

גולדנברג שב לקדנציה שנייה לאחר שפתח את העונה הנוכחית בבית"ר ירושלים. צליל נחמיה, קווין ריינשטיין, ווליד דרוויש ואלון גינת הצטרפו גם כן
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

המגן חגי גולדנברג (32) חתם היום (שלישי) במועדון. גולדנברג שב לקדנציה שנייה לאחר שפתח את העונה הנוכחית בבית"ר ירושלים. גולדנברג ציין במעמד החתימה כי הוא שמח לשוב למועדון ושכעת הפנים לעבר האתגרים שעומדים בפני המועדון.

מנהל הקבוצה, שרון סויסה, מסר: "החיבור של חגי למועדון בעונה החולפת היה מהיר ואנחנו שמחים שעלה בידנו להחזיר אותו לשורותינו. אני סבור ובטוח שהצטרפותו תסייע רבות לקבוצה".

בתוך כך, מאז פתיחת חלון ההעברות הצטרפו לקבוצה ארבעה שחקנים חדשים. הבלם צליל נחמיה (27) ששב משהות של כשנה בחוץ לארץ לאחר ששיחק במדי ולאצ'יוטי מהליגה היוונית ובהגלמן מהליגה הראשונה בליטא, הקשר קווין ריינשטיין (31) ששיחק בשלוש וחצי העונות האחרונות בהפועל עפולה, החלוץ ווליד דרוויש (26) שפתח את העונה בבני סכנין ובעונה החולפת שיחק במדי הפועל כפ"ס וכבש שמונה שערים בכל המסגרות והבלם אלון גינת (20) שהצטרף בהשאלה ממכבי נתניה לאחר שהחל את העונה במכבי בני ריינה.

בנוסף לכך, אוהדי הקבוצה נועדו בשבוע החולף יחד עם מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם וראש העיר רונן פלוט. בישיבה הוחלט לישר את ההדורים וכי האוהדים ישובו למגרשים במטרה לעודד את השחקנים ולתת צ’אנס למהפכת ינואר של הוכנבוים.