על הקשר בין חוליאן אלברס להפועל נוף הגליל

כדורגלן נבחרת ארגנטינה ומנצ'סטר סיטי הוא חברו של שחקן הקבוצה ולנטין מטאליס עוד מימיהם בריבר פליט. בשבוע שעבר זכה אלברס לקבל את חולצת המועדון
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

מה הקשר בין מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל לכדורגלן מנצ'סטר סיטי ונבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס?

מסתבר, הכדורגלן הבכיר הוא חבר ילדות של שחקן הקבוצה, ולנטין מטאליס, שהגיע בחלון העברות בינואר והספיק לקבל דקות משחק ראשונות נגד הפועל עפולה וכפר קאסם.

שניהם גדלו במחלקת הנוער של ריבר פלייט ובין השניים יש מנהג ישן נושן: מי שחותם בקבוצה דואג לשלוח לחברו חולצה של המועדון בו חתם. בינואר 2022 חתם אלברס על חוזה לחמש עונות וחצי במנצ'סטר סיטי מהפרמייר ליג ודאג לשלוח לחברו ממחלקת הנוער של ריבר פלייט את החולצה של הסיטי.

עכשיו הגיע תורו של מטאליס להחזיר. אחיו פרנצ'סקו נסע בשבוע שעבר ללונדון לצפות בין ארסנל למנצ'סטר סיטי והוא דאג לשלוח איתו חולצה שלו מנוף הגליל. "הוא ממש התאהב בחולצה, אמר שהיא מאוד יפה ואיחל לי הצלחה בהמשך הקריירה", מסביר ולנטין.

-אתה ואלברס בקשר טוב
"אנחנו חברים עוד מהתקופה ששיחקנו ביחד בנוער של ריבר פלייט. אנחנו מדברים כמט כל יום. הוא הזמין אותי למונדיאל בקטאר כאורחו האישי. הוא בחור טוב, חבר טוב ויש לו לב זהב".

-בנוער שיחקתם ביחד, היום הוא במנצ'סטר סיטי ואתה בליגה השנייה בישראל. אין תחושת החמצה?
"נכון שיש הבדל עצום בין מנצסטר סיטי להפועל נוף הגליל, אבל אין לי ספק שבעתיד אשחק בליגה הרבה יותר בכירה. אני מכוון לפרמייר ליג או לליגה הספרדית, שתי ליגות שאני אוהב ולשם אני מכוון. הפועל נוף הגליל תהיה בשבילי קרש קפיצה לליגות האלה".

-איך התאקלמת בנוף הגליל?
"עיר קטנה ושקטה, אני גר ממש ליד המגרש וזה טוב לי, נוח לי מאוד, אחי ביקר אצלי, עכשיו אני לבד ומתרכז רק בכדורגל. הקבוצה שלי במצב לא טוב בטבלה, מקווה לעזור לה להישאר בליגה וגם להפגין את היכולת שלי. אני אופטימי, הניצחון האחרון על כפר קאסם נתן לנו הרבה אוויר".