ראש העיר: "יהיה אסון אם הקבוצה תרד לליגה א'"

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט לשחקנים באירוע הרמת כוסית לפורים. "תתחילו להאמין. כשאתם עולים על המגרש לא צריך לעניין אתכם כלום מלבד הניצחון"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

"יהיה אסון אם הקבוצה תרד לליגה א'", כך אמר ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, לשחקני הקבוצה באירוע הרמת כוסית לכבוד חג פורים והוסיף: "יש פה אנשים טובים, שחקנים טובים ואם הקבוצה תרד ליגה זה יהיה עליכם. אנחנו נמצאים ברגע האמת. זוהי הדקה ה-90, אבל יש עוד מספיק נקודות בקופה. אני מאוד מבקש, שתכבדו את מוטי (איווניר, המאמן), הוא העלה אותנו לליגת העל בקדנציה הראשונה, הוא לא חשש להגיע היום למרות המצב הקשה, תתחילו להאמין. כשאתם עולים על המגרש לא צריך לעניין אתכם מלבד הניצחון".

פלוט המשיך ואמר לשחקנים: "אני רוצה שתדעו שכל העיר עוקבת אחריכם, רוצה שכמה שיותר ילדים יגיעו לשחק במועדון, יש קבוצת אוהדים מתאבדים, שמוכנים לעשות כל דבר בשביל הקבוצה, אם הייתי יודע שיש פה לוזרים הייתי מרים ידיים, אבל זה לא המצב. יש פה שחקנים מאוד טובים ותראו איפה אתם נמצאים. לא מרימים ידיים עד לדקה ה-90".

המאמן מוטי איווניר: "אנחנו הולכים הביתה בידיעה שהמצב לא טוב אבל לא אבוד, מבטיח בשמי ובשם השחקנים לעשות כל מאמץ כדי להשאיר את הפועל נוף הגליל בליגה הלאומית. זה לא יהיה קל, זה לא יהיה פשוט, אבל אני מאמין בשחקנים שלי".

הקפטן ז'ניה ברקמן אמר: "אנחנו במצב חרום וצריך כרגע לשים את המשפחה בצד ולהתרכז רק בקבוצה. אם נישאר בליגה גם המשפחות ירוויחו בסופו של דבר. צריכים לשים בצד את האגו ולהתרכז רק בקבוצה, אי אפשר להגיד משהו רע על המועדון, חשוב מאוד להילחם על המועדון הזה כל שחקן צריך לעשות חשבון נפש ולהתחיל את המסע הזה כבר ביום שישי נגד בני יהודה".

הכדורגלן הוותיק מהרן ראדי אמר: "מי שמכיר אותי יודע שעברתי הרבה בכדורגל, יכולתי לשבת בית ולקבל את המשכורת שלי, מה שהחזיר אותי זו האמונה שיש פה סגל טוב ומה שצריך זה רק אמונה. אני מאמין באמונה שלמה בשחקנים, כולם צריכים לדעת שאף אחד לא יעשה לנו הנחות, צריכים לעלות, להשקיע ולתת את הכל על המגרש".