"המשחק מול כפר שלם הוא משחק גורלי שאסור לזלזל בו"

אוהדי הפועל נוף הגליל
רגע לפני המשחק הגורלי מול הפועל כפר שלם ברביעי - ליקטנו שלושה אוהדים מושבעים של הקבוצה שמסבירים עד כמה חשוב המשחק
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

לאחר עונה מסויטת שהייתה רובה מתחת לקו האדום, מגיעה הפועל נוף הגליל לישורת האחרונה במבצע ההישרדות בליגה הלאומית. הקבוצה תצא ביום רביעי למשחקה האחרון בעונה זו, נגד הפועל כפר שלם מליגה א', במסגרת המבחנים. ניצחון ישאיר את הקבוצה בלאומית, על הפסד אף אחד לא מעז לחשוב. ליקטנו שלושה אוהדים מושבעים של הקבוצה, שמסבירים עד כמה חשוב המשחק ומבקשים מכל מי שהפועל נוף הגליל יקרה ללבו, להתייצב ביום רביעי בשעה 19:40 באצטדיון בנתניה ולעודד את הקבוצה. הסעות וכרטיסי כניסה אגב בחינם לאוהדים.

"אם נרד יהיה אסון"

"זו הייתה שנה שהתחילה עם הרבה ציפיות, והמשך עם הרבה עצבים וכעס, אפשר להגיד שכבר השלמנו עם הירידה, ולבסוף הקבוצה עלתה על המסלול הנכון, צברה כמה ניצחונות ברצף ובעזרת השם שהסוף יהיה יותר מתוק מכל העונה המסויטת הזאת", אומר מיכאל יופה, אחד מראשי חוג האוהדים.

על תחילת הרומן שלו עם הפועל נוף הגליל מספר יופה: "אבא שלי שעבד כצלם ספורט בעיתון מקומי לקח אותי למשחק בגיל 6. אני זוכר את היציעים מעץ שהיו בזמנו במגרש, ומאז החיידק נדבק בי". על חשיבות המשחק ביום רביעי אומר מיכאל יופה: "המשחק הזה מבחינתי הכי חשוב בתולדות המועדון, כי חס וחלילה ירידה לליגה א תהיה אסון למועדון, ואני לא יודע איך ומתי נצליח להתרומם משם". יופה קרא לכל מי שהקבוצה יקרה לו להגיע ולעודד את השחקנים ברגע האמת".

אוהדי הפועל נוף הגליל
אוהדי הפועל נוף הגליל

"משחק גורלי, אסור לזלזל"

"המשחק מול כפר שלם הוא משחק גורלי שלרגע אסור לזלזל בו או בקבוצה שמולנו צריכים לבוא רגועים מרוכזים וחזקים מתמיד כי זה משחק שיכול להכריע את היסטוריית המועדון אבל אנחנו ארגון האוהדים סומך ב-100 אחוז על הצוות המקצועי והשחקנים, אומר האוהד המושבע עמית חסון.

הזיכרון הראשון שעולה לו בהקשר של הקבוצה קשור במאבקי הישרדות עם מוטי איווניר בעונת 2005/2006, נגד בני יהודה. "אצטדיון גרין היה מלא עד אפס מקום, אנחנו במלחמה על חיינו בליגה, בני יהודה על מקום באירופה. בסופו של דבר זה נגמר בהפסד 1:0 שחרץ את גורלנו בליגה ושולח אותנו חזרה ללאומית אחרי שנתיים בליגת העל. הייתי אז בן 12 ואני זוכר שהגעתי הביתה ופשוט התפרקתי. זה הזיכרון המשמעותי הראשון שלי מהקבוצה וכנראה שכבר אז הבנתי שחיי כאוהד כדורגל לא יהיו פשוטים, ורודים ומלאי הצלחות - אלא שנועדתי לסבול".

חסון, שהפעם הראשונה שלו כאוהד הקבוצה הייתה בשנת 2003, בעונת העלייה הראשונה לליגת העל, נזכר "פעם היה לנו מגרש עם יציעים מעץ ועם כמות קהל מכובדת ומאז ועד היום אני כמעט ולא מפספס שום משחק בעונות הטובות יותר ובמיוחד לא פספסתי בעונות הגרועות". 

"לבוא רגועים ומרוכזים"

"המשחק מול כפר שלם הוא משחק גורלי שלרגע אסור לזלזל בו או בקבוצה שמולנו. צריכים לבוא רגועים מרוכזים וחזקים מתמיד כי זה משחק שיכול להכריע את היסטוריית המועדון, אבל אנחנו ארגון האוהדים סומכים ב-100 אחוז על הצוות המקצועי והשחקנים, אומר רביד פייגרסון, אחד האוהדים הצבעוניים של הקבוצה.

פייגרסון מוסיף ואומר: "השנה הרגשתי משהו שונה, שלא משנה מה אנחנו עושים כאוהדים, כקבוצה או בכללי כמועדון, כלום לא הולך, אבל אני מאמין בקבוצה עד הרגע האחרון. מוטי איווניר הגיע  ועם חיבור ענק לאוהדים ולמועדון הצעיד אותנו לרצפים מכובדים במיוחד בפלייאוף. אני קורא לאוהדים שלנו, בואו להיות עם הקבוצה במשחק הכי חשוב שלה בשנים האחרונות ויאללה הפועל".