"משחק על עתיד המועדון"

שי מוסינקו, התגלית הגדולה של המועדון, על המשחק המכריע הערב נגד הפועל כפר שלם. לא פחות מ- 9 אוטובוסים ועשרות כלי רכב פרטיים יעשו את דרכם לאצטדיון בנתניה. עדיין לא מאוחר להצטרף
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

"המשחק היום נגד כפר שלם הוא משחק חשוב מאוד, על עתיד המועדון", אומר שי מוסינקו, תגלית העונה של הקבוצה, שתשחק הערב מול כפר שלם מליגה א' בקרב הישרדות על מקום בליגה הלאומית (אצטדיון נתניה, שעה 18:40).

"כל אחד מאתנו בא במטרה אחת- לנצח ולהשאיר את המועדון בליגה, מועדון כמו שלנו חייב להיות בליגה לאומית", הוא מסביר את הלך הרוח בחדר ההלבשה.

מוסינקו, כמעט בן 21, חייל בשרות צבאי סדיר והתגלית הגדולה של הפועל נוף הגליל העונה, מספר על הצלחתו להפוך משחק נוער לשחקן הרכב בבוגרים: "האמנתי תמיד שאני אוכל להשתלב בקבוצה, גם בתקופות שלא התלבשתי כל כך הרבה משחקים, תמיד האמנתי בעצמי, אני שמח שמוטי נתן לי צ'אנס ושמח שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים".

שי מוסינקו

מוסינקו קרא לאוהדים להגיע הערב לאצטדיון בנתניה ולעודד את הקבוצה ברגע האמת שלה: "כולם צריכים להתאחד סביב הקבוצה, אני יודע שרבים מאוכזבים מהעונה הגרועה שעשינו, אבל הערב צריכים לשים הכל בצד ולהיות עם הקבוצה ברגעים הכי חשובים שלה".

כאמור, התעניינות שיא בעיר לקראת המשחק המכריע הערב. לא פחות מ- 9 אוטובוסים יגיעו למשחק ועשרות כלי רכב פרטיים, בתקווה לחזור הביתה עם הכרטיס לעונה נוספת בלאומית". בחוג האוהדים הבהירו שעדיין ניתן להגיע ולהצטרף להסעות המאורגנות על ידי המועדון.